5 نوع آدم سمی داریم: شما کدام یک هستید؟

طبیعتاً همه ما به عنوان انسان این ظرفیت را داریم که حتی بدون اینکه متوجه باشیم، یک فرد سمی باشیم و به افراد اطراف مان صدمه بزنیم.

5 نوع آدم سمی داریم: شما کدام یک هستید؟

به گزارش خط سلامت یکی از راه های اشاره به این ویژگی این است که به درون خود نگاه کنید و به ویژگی های احتمالی که نشان می دهید فکر کنید. اگر چه ممکن است این کار فرآیند آسانی نباشد، اما درک اینکه هر صفت یک فرد سمی به چه معناست یا نشانه آن چیست، یکی از راه‌های موثر برای شروع است.

خودشیفته

اگر فقط به خودتان فکر می کنید و به فکر نفر بعدی نیستید، به احتمال زیاد یک خودشیفته هستید. اینکه فکر کنید از همه اطرافیان تان بهتر هستید و نسبت به احساسات دیگران همدلی ندارید، اساساً شما را در این دسته قرار می دهد.پس شما یک فرد سمی هستید.

آهنربا نما

این مجموعه از مردم همیشه اشتباه می یابند و هنگامی که یک مشکل حل شد، به نظر می رسد یک مشکل دیگر به طور خودکار ظاهر می شود. چنین افرادی تمایل دارند فقط به دنبال همدلی، همدردی و حمایت شما باشند، اما هرگز به دنبال نصیحت شما نیستند. به عنوان مثال، در یک رابطه، مغناطیس های نمایشی قربانی می شوند و در بحران رشد می کنند، زیرا باعث می شود احساس مهم بودن کنند.پس شما یک فرد سمی هستید.

دروغگوی اجباری

وقتی صحبت از دروغ می شود، این دسته از افراد به راحتی می توانند از پس آن برآیند. آنها اغلب طعمه خود را با احساس گناه به زمین می اندازند.پس شما یک فرد سمی هستید.

کنترل گر

"کنترل کننده" از هر راه ممکن تلاش می کند تا مطمئن شود که مسئول همه چیز است. اغلب اوقات، آنها باعث می شوند که دیگران به نظر نرسند به عنوان مثال قادر به مشارکت در یک مکالمه نیستند یا خود را به عنوان تنها کسی که قادر به تصمیم گیری است نشان می دهند.پس شما یک فرد سمی هستید.

خون آشام انرژی

امروزه در هر نوع رابطه یا دوستی، بهتر است زمانی قدم بزنید که مشخص است میزان انرژی که می دهید بیشتر از چیزی است که دریافت می کنید. با این حال، اگر برعکس است، به این معنی است که شما از قلدری شریک زندگی خود لذت می برید و همیشه آماده انتقاد هستید.پس شما یک فرد سمی هستید. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان