ساده ترین راه افزایش خلاقیت

خط سلامت: آشپزی ارتباط اجتماعی را افزایش می دهد و ما با دنیای رنگارنگ آشپزی آشنا می کند.

ساده ترین راه افزایش خلاقیت

به گزارش خط سلامت آشپزی بهانه آسانی برای ایجاد حال خوب است.

رابطه عزت نفس با آشپزی

زمانی که سلامت روانی در رنج است و از احساسی که نسبت به خود داریم رنج می‌بریم.آشپزی راهی برای پیدا کردن خودمان در میان رنگارنگ های خوشمزه است. این احساس خوب باعث تقویت عزت نفس می شود.

آشپزی در ایجاد یک روال کمک می کند

کارهای روتین برای مغز مفید است و نوعی روان درمانی پیرامون آن شکل گرفته است. ریتم درمانی بین فردی و اجتماعی شکلی از روان درمانی است که بیشتر برای افرادی که اختلال دوقطبی را تجربه می کنند استفاده می شود. این نوع درمان به افراد دستور می‌دهد که برنامه‌ای از زمان رفتن به رختخواب، بیدار شدن و غذا خوردن در کنار سایر فعالیت‌های روزانه ایجاد کنند. در پیروی از یک روال، ریتم شبانه روزی نیز متعادل می شود.

آشپزی و گسترش خلاقیت

یک مطالعه اخیر نشان داد گنجاندن فعالیت های خلاقانه در زندگی روزمره به طور قابل توجهی خلق و خو و رفاه کلی فرد را افزایش می دهد.

آشپزی را چه طور باید شروع کرد

به این فکر کنید غذاهای مورد علاقه برای لذت بردن چه هستند. شاید عاشق غذاهایی باشید که امتحان کردن آنها بسیار ترسناک است مانند سوشی .هنوز هم می توانید از آن به عنوان ایده ای در مورد طعم هایی که ممکن است دوست دارید استفاده کنیدبه عنوان مثال، می توانید از پخت ماهی قزل آلا در فر یا تهیه یک همبرگر ساده در تابه شروع کنید.

یک کلاس آشپزی را در نظر بگیرید. احتمالاً در کنارتان کسانی هستید که در آشپزی اعتماد به نفس خوبی دارند، از آنها کمک بخواهید تا استرس کمتری داشته باشید. زمانی که بتوانید با مواد غذایی به آسانی کار کنید در واقع به یک نقطه مثبت در گرفتن ارتباط و موفق شدن نائل شده اید که عزت نفس و باورتان را ارتقاء می بخشد. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان