برف چه تاثیری بر سلامت روان می گذارد

خط سلامت: محیط برفی و فضای سبز در تقویت روحیه بسیار مهم است و باعث آرامش می شود.

برف چه تاثیری بر سلامت روان می گذارد

به گزارش خط سلامت بودن در فضای سبز، یا فضای آبی در نزدیکی رودخانه یا اقیانوس یا حتی یک محیط برفی، احساس خوبی برای فرد ایجاد می کند.

محیط برفی

شواهد نشان می دهد قرار گرفتن در معرض طبیعت، زندگی در نزدیکی آن، رفت و آمد یا بودن در محیط هایی مانند جنگل ها و پارک ها، با سلامت جسمی و روانی مرتبط است.

با توجه به مطالعه ای که روی 87 زن در بریتانیا انجام شد نتایج نشان داد به دلیل مراقبت هایی که در طول دوره مطالعه این زنان انجام دادن مانند: پیاده روی در فضای سبز، بودن کنار دوستان شان و دیدن طبیعت سبز باعث شده این افراد احساس سلامتی بیشتر،مهربانی با خود، درک بیشتر خودشان را تجربه کنند. این مطالعه همچنین نشان داد مزایای گذراندن وقت در طبیعت را می توان در گروه های کوچک و نه تنها به صورت فردی به دست آورد.

طبیعیت به محدود کردن افکار منفی مرتبط با ظاهر کمک می کند و توجه را از دیدگاه زیبایی شناختی بدن و درک بیشتر عملکرد بدن منحرف می کند و به انسان شناخت می دهد و این آرامش به فرد در گرفتن تصمیم گیری های مختلف کمک می کند. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان