بجای غصه خوردن این کار را انجام دهید

خط سلامت:  کودکان اوتیسم نسبت به دیگر کودکان به توجه بیشتری نیاز دارند. عملکرد روزانه آنها تا حد زیادی تحت تأثیر و در مواردی مانند مشکلات اجتماعی، مشکل در ارتباط کلامی و غیرکلامی مشکل دارند. آموزش به والدین برخی از علائم اوتیسم را در کودکان کاهش و مهارت‌های ارتباطی را تقویت می کند.

بجای غصه خوردن این کار را انجام دهید

به گزارش خط سلامت آموزش به والدین در زمینه های مختلف کمک می کند تا اختلال اوتیسم را بهتر بشناسند و ارتباط خوبی با کودکان برقرار کنند.

در مطالعه ای روی والدین و کودکان 2 تا 4 ساله مبتلا به اوتیسم که به مدت شش ماه، در 12 جلسه درمانی انجام شد،این آموزش: شامل حرکات ظریف، حالات چهره و صداهای غیرگفتاری است که نشان می دهد کودک می خواهد ارتباط برقرار کند. کودکان و والدینی که در این دوره آموزش دیده بودند در پایان، ارتباط قوی ترداشتند، اوتیسم از بین نمی‌رود، اما علائم خاص آن کاهش می یابد.

جف سیگافوس، کارشناس آموزش از دانشگاه ویکتوریا می گوید: آموزش والدین یک درمان بالقوه امیدوارکننده برای اوتیسم است. او توصیه می کند برنامه هایی از این نوع باید برای والدین کودکانی که به تازگی مبتلا به اوتیسم تشخیص داده شده اند در دسترس باشد. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان