تنها ترین افراد در قرنطینه کووید 19 (COVID-19)

<strong>خط سلامت:</strong> پوریا کبیری: جوانان و نوجوانان بالاترین سطح<strong> تنهایی</strong> و افکار خودکشی را از زمان آغاز محدودیت های ایمنی همه گیر <strong>کووید 19 (COVID-19)</strong>تجربه می کنند.

تنها ترین افراد در قرنطینه کووید 19 (COVID-19)

این گروه سنی غالباً کوچکترین حلقه اجتماعی را دارند که می توانند به آن تکیه کنند و ممکن است بیشتر وقت خود را به تنهایی در کووید 19 (COVID-19) سپری کنند.

به گزارش خط سلامت این یافته ها بر اساس دو مطالعه که جدیدا در مورد کووید 19 (COVID-19) صورت گرفته به دست آمده است توجه به علائم هشدار دهنده مبنی بر اینکه اطرافیان جوان ممکن است افکار خودکشی را تجربه کند و بدانید چگونه می تواند در صورت لزوم از او کمک بگیرد ، مهم است.

خودکشی از تنهایی کووید 19 (COVID-19)

همه گیری کووید 19 (COVID-19) و محدودیت های بعدی آن برای همه سخت است ، اما تحقیقات اخیر نشان می دهد هیچ گروه سنی بیشتر از جوانان و نوجوانان از تنهایی کووید 19 (COVID-19) آسیب ندیده است.

در حال حاضر نه تنها افراد 20 ساله بالاترین میزان تنهایی کووید 19 (COVID-19) را تجربه می کنند ، بلکه جوانان 18 تا 24 ساله نیز به فکر خودکشی هستند .

این یافته ها به خصوص برای کسانی که عزیزانی دارند که ممکن است تحت تأثیر آنها قرار بگیرند ، آشکارا دلهره آور است.

به همین دلیل است که متخصصان بهداشت روان می گویند درک اینکه چه اتفاقی می افتد و چگونگی کمک به آنها بسیار مهم است.

جوانان و نوجوانان متفاوت تحت تأثیر هستند

تس بریگام ، MFT ، BCC ، روان درمانگر و روانشناس که در کار در کار با جوانان تخصص دارد.

می گوید: بیماری همه گیر کووید 19 (COVID-19) به چند دلیل مختلف بر سلامت جوانان تأثیر نامتناسبی داشته است.بریگام گفت: "بیشتر جوانان ازدواج نکرده اند و بچه ندارند." "و در حالی که آنها برای رفتن به مدرسه مجبور نیستند بسیاری از آنها به تنهایی زندگی می کنند و دور از خانواده هستند."

وی گفت که در حالی که برخی از مراجعانش تصمیم گرفته اند که در شیوع بیماری همه گیر تنهایی کووید 19 (COVID-19) با والدین خود زندگی کنند، اما همه روابط خوبی با والدین خود ندارند و بسیاری را به تنهایی در آپارتمان های خود سپری می کنند.

وی گفت: "در حالی که افراد مسن همسران و فرزندان خود را در خانه با خود دارند ، بسیاری ازجوانان من به عنوان راه اصلی برای برقراری ارتباط با دیگران به دوستی خود در محل کار و همچنین خارج از کار اعتماد کرده بودند."

بریگام گفت: با فاصله گرفتن جسمی و اجتماعی از کار، جوانان اکنون روابط روزمره ای را که برای اعتماد به حساب می آمدند از دست دادند.

تنهایی کووید 19 (COVID-19)

بریگام گفت: علاوه بر این ، بسیاری از جوانان پس از دانشگاه زندگی شان را ادامه می دادند. بسیاری از آنها در تلاش بودند تا جای خود را در محل کار حفظ کرده و جامعه ای از دوستان خود را ایجاد کنند. در نتیجه جوانان گروه زیادی از دوستان خود را ندارند تا بتوانند با آنها "روابط اجتماعی" بسازند. در عوض ، آنها خود به تنهایی در آپارتمان های خود حبس می شوند و ناچارند از مردم اجتناب کنند.

عشق های گم شده

بریگام گفت: "در سطح وسیع تر ، این ترس وجود دارد كه اگر نتوانند با افراد جدید ارتباط برقرار كنند ، هرگز فرصتی برای دوست شدن یا ملاقات با یك شریک عاشقانه پیدا نخواهند كرد." "بسیاری از آنها احساس می کنند مجبور شده اند زندگی خود را به حالت تعلیق درآورند."

وی گفت: جوانان اهمیت فاصله بدنی و عدم مسافرت را درک می کنند. اما این کار لغو سفرهای بزرگ یا توقف اهداف زندگی رشد را آسان نمی کند.

چگونه تنهایی می تواند سلامت روانی شما را مختل کند

دانیل رامو ، PhD ، روانشناس بالینی و مدیر ارشد تحقیقات در Hopelab ، گفت: " تنهایی شکافی است بین روابط شما که باعث درد عاطفی می شود .

وی توضیح داد تنهایی مبتنی بر برداشتی است که فرد از ارتباطات اجتماعی خود دارد ، چه رضایت بخش باشد و چه رضایت بخش نباشد.

"امسال ، به دلیل اینکه بسیاری از ارتباطات اجتماعی ما به صورت آنلاین جابجا شده است و دوستان و خانواده ها قادر به برقراری ارتباط با همان روش های قبلی قبل از شیوع تنهایی کووید 19 (COVID-19) نیستند ، جوانان ممکن است این را به این معنی که ارتباطات اجتماعی آنها به اندازه کافی معنی دار نیستند تفسیر کنند." رامو گفت: از دست دادن حضور در مدرسه و سایر وقایع مهم به جای اینکه احساس کنند دوستانشان همیشه در کنار آنها هستند ، ممکن است باعث شود برخی از جوانان این سوال را داشته باشند که آیا آنها دوستی واقعی و معنی داری دارند.

وی به داده های جدید نظرسنجی فعال ذهن از 2086 دانشجوی دانشگاه در مورد تأثیر تنهایی کووید 19 (COVID-19) بر سلامت روان آنها اشاره کرد.

80 درصد از دانش آموزان مورد مطالعه گزارش كردند كه احساس تنهايي و انزوا كرده اند و آن را در ميان سه مشكل اصلي كه با آن روبرو بودند قرار داده است (همراه با استرس / اضطراب و نااميدي / غمگيني).

رامو گفت: تنهایی به طور گسترده ای رواج دارد و قبل از بروز همه گیری تنهایی کووید 19 (COVID-19) یک مشکل بود. انزوا فقط باعث تشدید اثرات آن می شود و هنگامی که مردم احساس انزوا و تنهایی می کنند احتمالاً افکار منفی در مورد خود ، دیگران و جهان افزایش می یابد.

وی گفت: در موارد شدید ، تشخیص هر چیز مثبتی در زندگی فرد دشوار است ، حتی اگر سیستم پشتیبانی داشته باشیم و جای شکرگزار ی وجود داشته باشد.

وقتی این اتفاق می افتد علائم شوک ، غم ، گناه ، کینه توزی ، اضطراب و درماندگی و حتی علائم جسمی مانند حالت تهوع ، خستگی یا مشکل خواب می تواند طبیعی قلمداد شود.

رامو گفت: در حالی که واکنشهای ما فردی است ، اما هیچ کس در این امر تنها نیست. اما فقط به این دلیل که ممکن است طبیعی باشد که این احساسات را در چنین زمانی تجربه کنید ، این احساسات را کمتر دردناک نمی کند. ممکن است فشاری ایجاد شود تا احساس کنیم برای گذراندن روز باید احساس فشار زیاد روانی خود را پنهان کنیم، اما در واقع این تفکر نتیجه معکوس خواهد داشت.

با تأیید نکردن این احساسات جوانان ممکن است احساس انزوا و تنهایی بیشتری داشته باشند که در آخر این تنهایی کووید 19 (COVID-19) به ایده خودکشی برای برخی از آنان منتهی خواهد شد. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان