راز کوچک شناخته شده برای غلبه بر تنهایی/ کرونا جهان را در درد تنهایی فرو برده است

<strong>خط سلامت:</strong> هما مسافر: آیا بیماری همه گیر <strong>احساس تنهایی</strong> شما را تغییر داده است؟ آیا نسبت به یک سال قبل<strong> احساس تنهایی</strong> و انزوا می کنید؟ اگر دور کاری می کنید،چگونه این کار برخی از حمایت های حضوری و رو در رو که قبلاً تجربه کرده اید را از شما گرفته است؟ چطور فرصت های با دیگران بودن ، حتی با افرادی که شاید آنها را نمی شناختید ، کاهش یافته یا از نظر مدت کمتر شده است؟

راز کوچک شناخته شده برای غلبه بر تنهایی/ کرونا جهان را در درد تنهایی فرو برده است

به گزارش گروه ترجمه خط سلامت به سالگرد همه گیری کرونا نزدیک می شویم پس زمان آن فرا رسیده است که سلامتی روابط خود و ارتباط با دیگران را بررسی کنید. تحقیقات جدید برخی از استراتژی های غلبه بر تنهایی را بررسی کرده است. این مطالعه چندین عامل شخصی و محیطی را شناسایی کرده است که با احساس انزوا از دیگران ارتباط دارند.

مثلث غلبه بر تنهایی

1) با دوستان و اعضای خانواده خود که ممکن است زمان طولانی آنها را ندیده اید، تماس بگیرید بهتر است به جای ارسال پیام کوتاه یا قرار دادن پسام در گرو های خانوادگی خودداری کنید. شما باید یک ارتباط واقعی برقرار کنید و در صورت امکان ، ارتباطات خود را با دیگران به صورت هفتگی تکرار کنید.

2) عامل دوم درگیر کردن هدف است . چه چیزی می توانید با دیگران به اشتراک بگذارید؟ یکی از بهترین نسخه ها برای حرکت به جلو از تنهایی ، کمک به دیگران است خصوصاً شخصی که می دانید منزوی یا تنها است. یک داستان خنده دار را به اشتراک بگذارید یا فقط به آنها بگویید که برای کمک آنجا هستید.

3) با فرض نگرش پذیرش در مورد وضعیت همه گیر کنونی می توانید کمک زیادی در کنار آمدن با آن کنید. پذیرش شرایط را تغییر نمی دهد یا کنترل نمی کند ، اما می تواند به شما کمک کند تا دوام بیاورید. پذیرش همچنین می تواند به شما در ایجاد خرد و عطوفت ، دو راه آرام ماندن و مراقبت در برابر طوفان های همه گیر کمک می کند.

تلاش را رها نکنید. حضور آگاهانه به تمام آنچه انجام می دهید ، داشته باشسد. بگذارید کوچکترین تعاملات درک ، مهربانی ، عشق و پذیرش را به همراه داشته باشد. به این ترتیب می توانید تنهایی را در دیگران نیز کاهش دهید. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان