سخت ترین سن فرزند پروری چه سنی است ؟

خط سلامت: طبق نظرسنجی 8 سالگی سخت ترین سن برای والدین است.

سخت ترین سن فرزند پروری چه سنی است ؟

هر مرحله از فرزندپروری چالش‌هایی دارد، اما یک نظرسنجی نشان می‌دهد اکثر والدین احساس می‌کنند با چه سنی بیشترین مشکل را داشته‌اند.

به گزارش خط سلامت منطقی است که چرا 8 سالگی می تواند سن سختی باشد. هشت سالگی رسما یک بچه بزرگ است. شخصیت و خودمختاری و نگرشی است که هنوز می خواهد روز را با در آغوش گرفتن به پایان برساند. هشت سالگی بدن برای بلوغ و هورمون هایی است که همراه با آن آماده می شود.

آیا 8 سالگی عصر جدید 

در واقع، سن 8 سالگی آنقدر سخت است که اکثریت 2000 والدینی که به نظرسنجی 2020 پاسخ دادند، موافق بودند که سخت ترین سال بود، در حالی که سن 6 سالگی بهتر از حد انتظار بود و سن 7 سالگی شدیدترین عصبانیت ها را ایجاد کرد.

والدین حتی 8 سالگی را "هشت نفرت انگیز" نامیدند، که کمی خشن است، اما والدین خاطرنشان کردند که به نظر می رسد کج خلقی در حدود 8 سالگی واقعاً تشدید شده است.

این یافته‌ها ممکن است شگفت‌انگیز به نظر برسند اگر تا به حال کودک ۸ ساله نداشته باشید، اما دلایلی وجود دارد که هشتمین سالگی کودک از دیدگاه والدین می‌تواند چالش‌برانگیز باشد.

کودکان هشت ساله می توانند در تلاش برای ایجاد استقلال و فردیت خود لجباز باشند، درها را به هم بکوبند و چشمان خود را گرد کنند. رفتارهایی که شبیه انجام کارهایشان یک عمل شکنجه است، امری رایج است و نادیده گرفتن مستقیم والدین خود یک ویژگی مشخص 8 ساله است.

هشت ساله ها می توانند صبر و حوصله کنند و باعث سردرد شوند، اما پس از یک روز سخت یا بحرانی عظیم، آنها هنوز فقط می خواهند آنها را در آغوش بگیرند.

پدر و مادری کردن برای یک کودک 8 ساله سخت است، اما 8 ساله بودن نیز سخت است، بنابراین در صورت امکان، زمانی که کودک 8 ساله شما مانند یک کودک 8 ساله رفتار می کند، دلسوزی کنید!

در حالی که هر سنی قطعا با فراز و نشیب های خود همراه است علاوه بر آن لحظات سخت، والدین در نظرسنجی نیز اشاره کردند که از سرعت رشد و استقلال فرزندانشان شگفت زده شده اند بنابراین اگر شما یکی از آن روزهای سخت را سپری می کنید، فقط به خاطر داشته باشید: خیلی سریع می گذرد. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان