سرودخوانی چه تاثیری بر سلامت روان دارد ؟

خط سلامت: آواز خوانی گروهی و سرودخوانی مانند آنچه در گروه سرود مدرسه دیده می شود؛ مزایای فراوانی برای افزایش سلامت روان دارد.

سرودخوانی چه تاثیری بر سلامت روان دارد ؟

افزایش کیفیت روابط اجتماعی، سلامت روان و جسم از جمله فواید شرکت در آواز خوانی گروهی است.

آوازخوانی گروهی و سرودخوانی در مدرسه

به گزارش خط سلامت کودکان با شرکت در گروه های آواز خوانی و سرودخوانی مدرسه به خوبی معنای کار جمعی و فعال بودن در گروه را یاد می گیرند. یکی از مهم ترین تاثیراتی که آوازخوانی گروهی و سرودخوانی روی کودکان دارد، افزایش اعتماد به نفس آن ها و آموزش نحوه درست ایستادن در برابر حاضرین است.

آواز خواندن گروهی با معلولیت

شرکت در آوازخوانی گروهی و سرودخوانی برای افراد دارای معلولیت، اثرات مثبتی در افزایش سلامت روان آن ها دارد. اگرچه برای این افراد گاهی ایستادن برای مدت طولانی ناراحت کننده است؛ با انجام برخی تمهیدات جزئی مانند تدارک دیدن یک تکیه گاه یا صندلی مخصوص برای این افراد می توان شرایط مساعدی ایجاد کرد.
آنچه در آواز خوانی گروهی و سرودخوانی اهمیت دارد؛ این است که بودن در جمع و قبول مسئولیت، عزت نفس و اعتماد به نفس را افزایش می دهد و منجر به افزایش شادی و نشاط می شود. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان