تاثیرات منفی یک عمل زیبایی زنانه بر حافظه

خط سلامت: عواقب فیزیکی جراحی پلاستیک بیشتر از هزینه های شناختی آن پیش بینی می شود، اما تحقیقات نشان می‌دهد یک عمل زیبایی بر طرز فکر افراد تأثیر می گذارد.

تاثیرات منفی یک عمل زیبایی زنانه بر حافظه

پروتز سینه و کاهش حافظه

به گزارش خط سلامت بر اساس مطالعه ای مشخص شده است پروتز سینه سیلیکونی، به ویژه باعث ایجاد مه مغزی و حتی کاهش حافظه می شود. این یافته ها وضعیتی به نام بیماری پروتز سینه را روشن می کند. این مورد توسط هزاران زن که تحت عمل جراحی بزرگ کردن سینه قرار گرفته اند گزارش شده است، اما اغلب توسط بسیاری از جراحان و برخی از پزشکان نادیده گرفته می شود.

پروتز سینه و خستگی

این مطالعه علائم 750 زن را که پروتز سینه قرار داده بودند مورد بررسی قرار داد که از خستگی تا درد عضلانی و از دست دادن حافظه در آنان متغیر بود.

پروتز سینه و التهاب مغز

تعداد زیادی از زنان طی 30 روز پس از برداشتن پروتز سینه، علائم شان بهبود پیدا می کند یا به طور کامل از بین می‌رود. نویسندگان مطالعه فرض کردند قرار دادن سیلیکون باعث ایجاد یک واکنش التهابی در مغز می شود که ممکن است مسئول بیماری پروتز سینه باشد. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان