دیگر توصیه روانی نکنید! / آسیب هایی که ناشیانه در این توصیه ها است را بشناسید

خط سلامت: توصیه های نادرست فقط بر سلامت جسمانی تاثیرگذار نیست، بلکه بر سلامت روان نیز تاثیر می گذارد.

دیگر توصیه روانی نکنید! / آسیب هایی که ناشیانه در این توصیه ها است را بشناسید

به گزارش خط سلامت در حالی که بسیاری از افراد از انجام هر توصیه‌ای در خصوص سلامت روان خوشحال می شوند و برایشان مناسب است، اغلب این مساله برای همه صدق نمی کند. برخی از توصیه ها را می توان به عنوان بدترین توصیه های روانی برشمرد. این توصیه که «هرگز عصبانی به رختخواب نروید و تا مشکل تان را حل نکرده اید نخوابید» نادرست ترین توصیه ای است که شنیده می شود.

زمان حل و فصل یک مشاجره

تلاش برای حل و فصل یک مشاجره زمانی که هر دو طرف خسته و مضطرب هستند و استرس‌ دارند و یا آشکارا عصبانی هستند، می‌تواند بر رابطه تأثیر منفی بیشتری بگذارد و جنبه‌های دیگر سلامتی را تحت تأثیر قرار دهد.

متخصصان می گویند: اگر ساعت‌ها قبل از خواب با هم بحث کنید، برنامه خواب تحت تأثیر قرار می‌گیرد و سطح استرس روز کاری بعد را افزایش می‌دهد.

استرس اضافی

به جای اضافه کردن یک لایه استرس اضافی به یک موقعیت استرس زا و آسیب رساندن به سلامت جسمی و روانی پیشنهاد می شود از شریک زندگی خود بپرسید آیا می توانید صبح که هر دو احساس آرامش بیشتری می کنید به این موضوع بازگردید، به این امید که ذهن های شفاف‌تر می‌توانند پس از یک خواب خوب در شب بر مشکلات غالب شوند. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان