شخصیت شناسی با اندازه گیری دو انگشت !

خط سلامت: رشد جنین در رحم مادر، سه دوره سه ماهه را دربر می گیرد. به گونه ای که در هر یک از این بازه های سه ماهه، اندام های خاصی در جنین شکل می گیرد.

شخصیت شناسی با اندازه گیری دو انگشت !

به گزارش خط سلامت یکی از عواملی که در سطح زیستی، می تواند ویژگی های جنین رقم بزند، هورمون ها هستند.

هورمون ها و ویژگی های جنین

تحقیقات نشان می دهد، استروژن بالا در دوران بارداری ، با ویژگی های زنانه مانند: لطافت، آرامش و مطیع بودن در جنین هر دو جنس مرتبط است. علاوه بر این، تستوسترون بالا در دوران بارداری با ویژگی های قاطعانه و مردانه در جنین هر دو جنس مرتبط است.

وضعیت اقتصادی مادر و ویژگی های جنین

یک تحقیق طولی نشان داد، بین وضعیت اقتصادی مادر در دوران بارداری و ویژگی های جنسیتی نوزاد رابطه وجود دارد. مادرانی که از لحاظ اقتصادی در سطح پایین تری نسبت به سایر مادران قرار داشتند؛ با تنظیمات هورمونی خاص خود، بیشتر احتمال داشت فرزندانی با قاطعیت کم به دنیا آورند، در حالی که مادران با وضعیت اقتصادی مناسب احتمالا فرزندانی به دنیا می آورند که بطور غیر طبیعی قاطع هستند. این یافته ها حاصل یک پژوهش طولی بود، که در آن رفتار نوزادان سال ها بعد مجددا مورد بررسی قرار گرفت و نتایج فوق را نشان داد.

هورمون ها و تفاوت های ظاهری

یک مطالعه بر اساس رابطه بین طول انگشت اشاره و انگشت حلقه نشان داد: انگشت حلقه بلند نشانگر سطوح بالاتر تستوسترون قبل از تولد است و انگشت اشاره بلند نشانگر سطوح بالاتر استروژن قبل از تولد است. به طور کلی مردان در مقایسه با زنان انگشت حلقه بلندتری دارند چرا که سطح تستوسترون بالاتری دارند. البته از آن جا که این مطالعه نمونه ای محدود داشت، نمیتوان چندان به نتایج آن اتکا کرد. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان