3 عنصر اصلی که شما را جذاب می کند / بدون هزینه جذاب باشید

خط سلامت: جذابیت منحصر به فرد یک فرد برای دیگری، اغلب از توجه ویژه ای که او دارد ناشی می شود.

3 عنصر اصلی که شما را جذاب می کند / بدون هزینه جذاب باشید

به گزارش خط سلامت رفتارهایی که توجه زیاد به یک چیز یا شخص را نشان می دهد، توسط دیگران درک می شود و منجر به افزایش جذابیت می شود.

چه چیزی باعث جذابیت یک فرد می شود؟

به گفته محققان جذابیت یک فرد برای دیگری، می تواند با احساسی که او در شما ایجاد می کند، مرتبط باشد؛ به علاوه به رسمیت شناختن دیگران و احترام گذاشتن به آن ها یک راه ارزشمند برای ایجاد رابطه و افزایش جذابیت فردی است.

اکثر دوستان، خانواده و آشنایان ما، چه شخصی و چه حرفه ای، با ما خوب رفتار می کنند و به همین دلیل است که آنها در حلقه تماس های ما باقی می مانند؛ اما برای بسیاری از افراد، تعداد محدودی از آشنایان یا فقط یک فرد بسیار جذاب است. این ها افرادی هستند که در خیابان، محله یا راهروی اداره برایشان دست تکان می دهیم و به دنبال جلب توجه آنها برای تعامل هستیم. برخی خصوصیات که منجر به افزایش جذابیت می شود عبارت است از:

داشتن توجه ویژه

تحقیقات نشان داده است، یکی از عواملی که باعث جذابیت یک فرد می شود، توجه ویژه ای است که او به یک فرد دارد. این افراد با حساسیت زیاد که علاقه مندی را نشان می دهد، به حرف طرف مقابل خود گوش می دهند و از حرکات صورت و انعکاس عواطف برای نشان دادن اهمیت فرد دیگر استفاده می کنند.

احترام و ارتباط

تحقیقات نشان داده است، احترام گذاشتن به دیگران، از طریق قدردانی و تشکر از آن ها باعث افزایش جذابیت می شود. توجه داشته باشید، احترام گذاشتن مستلزم این است که نظرات طرف مقابل را گوش دهید؛ نه برای جواب دادن یا ابراز مخالفت بلکه برای رسیدن به یک نظر مشترک.

اصالت را فراموش نکنید

یکی از مواردی که باعث افزایش جذابیت می شود، اصیل بودن است. داشتن اصالت، نشان دهنده احترام به رابطه است. اصیل بودن به معنای این است که خود واقعی تان باشد و نقش بازی نکنید. البته این بدان معنا نیست که به غیر قابل تغییر بودن ویژگی های منفی خود اصرار کنید، بلکه به این معناست که احساس خودی بودن و صمیمیت را در روابطی که برایتان ارزشمند است جاری کنید. تحقیقات نشان داده است، احترام به سلایق و علایق شخصی دوستان و مخاطبین باعث ایجاد اعتماد و صمیمیت در رابطه می شود. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان