چرا جذب مردان خطرناک می شوید؟

خط سلامت: تحقیقات جدید جذابیت مردان خطرناک را بررسی می کند.

چرا جذب مردان خطرناک می شوید؟

به گزارش خط سلامت یک مطالعه جدید گزارش می دهد برای روابط کوتاه مدت، زنان بیشتر جذب مردان ریسک پذیر می شوند. جالب توجه است، این مطالعه نشان داد زنانی که در زمینه‌های اجتماعی-اقتصادی برخورداری کمتری داشتند، بیشتر جذب افراد ریسک‌پذیر شدند.

جذابیت مردان خطرناک

مطالعه جدیدی که توسط دانشگاه استرالیای غربی انجام شد، این سوال قدیمی را بررسی کرد که آیا زنان مردان ریسک‌پذیر را به پسرعموهای خود ترجیح می‌دهند ؟ نتایج شگفت‌آور بود.

این مطالعه که در نشریه Evolutionary Psychological Science منتشر شد، از یک دیدگاه تکاملی برای روشن کردن این موضوع استفاده کرد و دریافت که زمینه روابط و وضعیت سلامت زنان از عوامل حیاتی است. بیش از 1300 زن از 47 کشور برای این مطالعه مورد بررسی قرار گرفتند.

علل جذابیت مردان خطرناک

دکتر سیریل گروترگفت: یافته‌ها به وضوح نشان می‌دهد که مردان ریسک‌پذیر برای روابط کوتاه‌مدت جذاب‌تر از روابط بلندمدت هستند.

دکتر گروتر گفت: برای روابط جنسی گاه به گاه، زنان «جنس‌های» شجاع با ساختار ژنتیکی خوب را ترجیح می‌دهند به نظر می‌رسد افراد ریسک‌پذیر با این شرایط سازگار هستند.

چه زنانی جذب مردان خطرناک می شوند

جالب توجه است، این مطالعه نشان داد زنانی که در زمینه‌های اجتماعی-اقتصادی برخورداری کمتری داشتند ، بیشتر جذب افراد ریسک‌پذیر شدند. برای روابط طولانی مدت جدی تر، زنان برای مردان متعهد ارزش بیشتری قائل هستند. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان