لاغری با این رفتار رابطه مستقیم دارد

خط سلامت: خواب خوب شبانه ممکن است پایبندی به اهداف ورزشی و رژیم غذایی را آسان‌تر کند

لاغری با این رفتار  رابطه مستقیم دارد

به گزارش خط سلامت به گفته محققان، افرادی که کیفیت خواب بهتری را در طول یک برنامه 12 ماهه کاهش وزن و ورزش گزارش کردند، نسبت به افرادی که از سلامت خواب ضعیفی برخوردار بودند، بیشتر از محدودیت های کالری رژیم غذایی و رژیم ورزشی پیروی می کردند.

کیفیت خواب

طبق تحقیقات اولیه ارائه شده در نشست های علمی اپیدمیولوژی، پیشگیری، سبک زندگی و سلامت قلبی متابولیک انجمن قلب آمریکا در سال 2023، افرادی که گزارش دادند خواب منظم و بدون وقفه داشتند، در حین تلاش برای کاهش وزن، به برنامه های ورزشی و رژیم غذایی خود پایبند بودند.

کریستوفر گفت: تمرکز بر داشتن خواب خوب - هفت تا 9 ساعت در شب با زمان بیداری منظم همراه با سرحال بیدار شدن و هوشیاری در طول روز - ممکن است رفتار مهمی باشد که به افراد کمک می‌کند فعالیت بدنی و اهداف اصلاح رژیم غذایی خود را حفظ کنند.

خواب و کاهش وزن

مطالعه قبل گزارش داد خواب بهتر با کاهش قابل توجه وزن و چربی بدن در میان شرکت کنندگان در یک برنامه کاهش وزن رفتاری یک ساله مرتبط است.

محققان بررسی کردند آیا خواب خوب به میزان پایبندی افراد به تغییرات سبک زندگی تجویز شده در یک برنامه کاهش وزن 12 ماهه مرتبط است یا خیر.

محققان دریافتند خواب بهتر با نرخ بالاتر حضور در جلسات گروهی، پایبندی به اهداف دریافت کالری و بهبود مرتبط است. نتایج نشان می دهد بهینه سازی خواب ممکن است منجر به پیروی بهتر از اصلاح سبک زندگی شود. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان