هیجان طلب ها در چه شغلی موفق اند؟

خط سلامت: افراد هیجان طلب میل زیادی به کسب تجربه های متنوع و در مواردی خطرناک دارند.<br /> به گزارش خط سلامت افراد هیجان طلب به خطر کردن و کسب تجارب متنوع تمایل فراوانی دارند. اشتیاق آنها به کسب هیجان، ممکن است برای خودشان و دیگران مشکلاتی ایجاد کند.

هیجان طلب ها در چه شغلی موفق اند؟

ویژگی افراد هیجان طلب

پژوهش ها نشان داده است، افراد هیجان طلب ، ویژگی های خاصی دارند که آن ها را از سایر افراد متمایز می‌کند. برخی از این ویژگی عبارت است از:
برون گرایی افراطی
ریسک پذیر ی
توجه اندک به آداب و رسوم اجتماعی؛ آنها اغلب به نیازهای خودشان توجه می کنند
اشتغال خاطر به فعالیت های تفریحی
خیال پردازی

عوامل شکل گیری شخصیت هیجان طلب

پژوهش ها مشخص کرده در شکل گیری انواع ویژگی های شخصیتی از جمله هیجان طلبی ، عامل وراثت نقش دارد؛ به علاوه الگو های فرد در کودکی، نقش مهمی در شکل گیری این ویژگی ایفا می کند؛ به این صورت که والدین با هیجان طلبی کم معمولاً فرزندان خود را کنترل می کنند و به آنها اجازه نمی دهند رفتارهای پرخطر انجام دهند در عوض والدین هیجان طلب ، فرزندان خود را برای انجام طیف وسیعی از تجارب تشویق می کنند.

بهترین شغل برای هیجان طلب ها

افراد هیجان طلب به تجربیات برانگیزاننده و متنوع علاقه فراوانی دارند. آنها ممکن است در طول زندگی مشاغل متفاوتی را امتحان کنند. افراد هیجان طلب به مشاغلی مانند حسابداری و بانکداری علاقه نشان نمی دهند در عوض افراد هیجان طلب مشاغل مخاطره‌آمیز مانند کار کردن در مراکز مداخله در بحران یا اورژانس را ترجیح می دهند. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان