رازهای دیگران را با زبان بدن بشناسید

خط سلامت: زبان بدن، بدون اینکه سخنی رد و بدل شود، می تواند اطلاعاتی درمورد طرف مقابل تان به شما بدهد.

رازهای دیگران را با زبان بدن بشناسید

به گزارش خط سلامت محققان اعلام کرده اند، بسیاری از مطالبی که در رابطه با قدرت زبان بدن و اعتبار آن در پیش بینی رفتار گفته می شود، نادرست است. شما نمی توانید صرفا از روی ژست های بدن یک فرد نا آشنا، محتوای فکر او را به طور دقیق پیش بینی کنید، زیرا یک ژست بدنی، ممکن است انگیزه های مختلفی در پشت خود داشته باشد؛ مثلا ممکن است زمانی که شما درحال فکر کردن هستید یا سعی دارید از خود دفاع کنید و یا وقتی احساس خستگی می کنید، دستان تان را روی هم بگذارید.

کاربرد زبان بدن

زبان بدن اگرچه نمی تواند محتوای فکر یک فرد غریبه را برای ما آشکار کند، در رابطه با افرادی که از آن ها شناخت خوبی داریم مانند همسر و فرزند می تواند قابل اعتمادتر عمل کند.

بخش مهمی از زبان بدن ، اعمال غیرارادی چشم انسان است که چیزهای نسبتا قابل اعتمادی به ما می گوید. به طور کلی، مردمک‌های چشم، هنگام مشاهده یک شی دوست داشتنی مانند یک کاسه بستنی، گشاد می شود و زمانی که با چیزی نامطلوب مواجه می شویم مردمک ها تنگ می شود.

چشم انسان به عنوان بخش کلیدی زبان بدن ، زمانی که می خواهیم بین چند گزینه یکی را انتخاب کنیم، تمایلات ذهنی مارا بدون آنکه حرفی بزنیم آشکار می کند. درشرایط انتخاب از بین چند گزینه، چشمان ما گزینه مورد نظر را بیشتر را نگاه می کند. با این حال بسیاری از تحقیقات زبان بدن ، نشان می دهد که توانایی ما برای خواندن ذهن دیگران چیزی بیشتر ازشانس نیست. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان