تقلید کردن را یک ویژگی خاص روانی کنید !

خط سلامت: تقلید نکردن از دیگران می تواند درک کردن افراد پیرامون را افزایش دهد.

تقلید کردن را یک ویژگی خاص روانی کنید !

به گزارش خط سلامت بر اساس تحقیقات جدید، آموزش افراد برای جلوگیری از تقلید کردن، همدلی را افزایش می دهد و به آنها اجازه می دهد تا حالات چهره دیگران را بدون توجه به موقعیت آنها تشخیص دهند.

وقتی دوستان و خانواده با رفتارهای خوب یا بد به ما نزدیک می‌شوند، می‌توانیم با آنها همدردی کنیم .بخشی از این توانایی همدلی با توانایی تقلید از عبارات افرادی که سعی می کنیم با آنها همدلی و درک کنیم مرتبط است. بنابراین یک سؤال مطرح می شود: وقتی از این تقلید جلوگیری می شود، همدلی و درک دیگران چگونه تحت تأثیر قرار می گیرد؟

آموزش بازداری از تقلید

مطالعه نایوشی ماتسودا و ماساکی او آبه در دانشگاه هوکایدو ژاپن نشان می دهد بازداری از تقلید به توانایی تشخیص سریع و دقیق حالات عاطفی دیگران کمک می کند.

"آموزش بازداری از تقلید نوعی آموزش است که بر وادار کردن افراد به سرکوب تمایلات تقلیدی خودکار تمرکز دارد. نشان داده شده است که این آموزش توانایی تشخیص خود و دیگران و همچنین افزایش توانایی همدلی را افزایش می دهد.

آبه نتیجه گرفت: تشخیص واضح بین موقعیت های خود و دیگران و درک موقعیت های دیگران مستقل از موقعیت خود برای درک دیگران و برقراری ارتباط با آنها مهم است. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان