تصاویری از لامبورگینی تمراریو با پیشرانه ۸ سیلندر / طراحی چراغ‌های جلو جنجالی شد

خط سلامت:لامبورگینی تمراریو، جدیدترین شاهکار این خودروساز ایتالیایی، با طراحی چشم‌نواز و پیشرانه هیبریدی قدرتمند، جایگزین هوراکان شده است. این خودرو که نخستین لامبورگینی V8 موتور وسط از زمان جالپا ۱۹۸۱ است، با ترکیب طراحی مدرن و مشخصات فنی پیشرفته، تحولی بزرگ در دنیای سوپرکارها ایجاد کرده است. با این حال، طراحی چراغ‌های جلو و مقایسه آن با نسل‌های قبلی همچنان موضوع بحث و جدل است.

تصاویری از لامبورگینی تمراریو با پیشرانه ۸ سیلندر / طراحی چراغ‌های جلو جنجالی شد

لامبورگینی تمراریو یک خودرو ی اسپورت است که در ۱۶ اوت ۲۰۲۴ توسط سازنده خودرو ایتالیایی لامبورگینی معرفی شد و جایگزین اوراکان شد. تمراریو نخستین نمونه از زمان لامبورگینی جالپا ۱۹۸۱ یک مدل وی۸ موتور وسط لامبورگینی است. این نخستین خودروی اسپورت لامبورگینی با پیشرانه ۸ سیلندر توربودوقلو در هماهنگی با ۳ موتور الکتریکی است.

استفان وینکلمان، مدیر عامل لامبورگینی ، مطابق با سنت لامبورگینی که مدل‌های خودرو را به نام گاوهای وحشی معروف نامگذاری می‌کند، اظهار داشت که «Temerario نام گاو مبارزی است که در سال ۱۸۷۵ جنگید و Temerario به معنای خشن و شجاع است.» 

به گزارش خط سلامت لامبورگینی تمراریو از زمان معرفی خود، با نظرات مختلف و بحث‌های فراوانی مواجه شده است. اما نمی‌توان منکر زیبایی و جذابیت این خودرو با رنگ سفید و رینگ‌های سفید HRE P111SC شد. این خودرو، با طراحی مدرن و چشم‌نواز خود، می‌تواند نظر بسیاری را به خود جلب کند. 

برخی معتقدند که تمراریو، یک نسخه مدرن از گالاردو است. با طراحی جدید و پیشرفته‌تر، تمراریو می‌تواند جایگزینی مناسبی برای گالاردو باشد. با این حال، طراحی چراغ‌های جلو، همچنان مورد بحث و نظر قرار دارد.

 
 
منبع:عصرایران
برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان