پزشکیان نمایندگان مجلس را غافلگیر کرد! + تصاویر

خط سلامت: روح‌الله متفکرآزاد عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی هم اظهار کرد: حضور رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی بدون دعوت قبلی بوده آقای پزشکیان برای دید و بازدید با نمایندگان در هفته وحدت به مجلس آمده است.

 پزشکیان نمایندگان مجلس را غافلگیر کرد! + تصاویر

علیرضا سلیمی با اشاره به حضور مسعود پزشکیان در صحن علنی مجلس ، گفت: رئیس جمهور پس از نواخته شدن زنگ پایانی جلسه صحن علنی مجلس شورای اسلامی در صحن مجلس حضور یافت و مورد استقبال نمایندگان قرار گرفت.

به گزارش خط سلامت وی افزود: در حال برگزاری جلسه غیر علنی مجلس در مورد مسائل روز با حضور رئیس‌جمهور و رئیس‌مجلس هستیم.

علت حضور سرزده پزشکیان در مجلس از زبان اعضای هیئت رئیسه

در همین باره عضو هیات رئیسه مجلس گفت: حضور رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی بدون دعوت قبلی بوده است.

احمد نادری عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: بعد از نواخته شده زنگ پایان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، آقای پزشکیان در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کرد و قرار است در این جلسه تعدادی از نمایندگان درباره مسائل کشور صحبت کرده و رئیس‌جمهور هم حرف آن‌ها را شنیده و به گفتگو بپردازند.

بنابر روایت ایسنا، محمد رشیدی عضو دیگر هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی هم گفت که محور این نشست درباره مسائل اقتصادی و معیشتی و مهم‌ترین مسائل کشور است.

روح‌الله متفکرآزاد عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی هم اظهار کرد: حضور رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی بدون دعوت قبلی بوده آقای پزشکیان برای دید و بازدید با نمایندگان در هفته وحدت به مجلس آمده است.

حضور سرزده پزشکیان در مجلس

منبع:فارس

برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان