جزئیات جدیدی از مرگ متهمی در لاهیجان

خط سلامت: فیلمی منتشر شد که نشان می‌داد فردی در بازداشتگاه مرده است. روی بدن این فرد کبودی‌هایی بود که حکایت از کتک خوردن بود. این فیلم در توی فضای مجازی دست به دست شد و همه را نگران کرد.

جزئیات جدیدی از مرگ متهمی در لاهیجان

انتشار ویدئویی از پیکر بی‌جان یک متهم در بازداشتگاه، که آثار ضرب و شتم بر روی آن مشهود بود، موجی از واکنش‌ها را در پی داشت. انتشار این تصاویر در فضای مجازی، حساسیت افکار عمومی را نسبت به این حادثه تلخ برانگیخت.

به گزارش خط سلامت، یک فرد مطلع گفته این فرد به منزل پدری خود در روستای بارکوسرای لاهیجان رفته و در یک نزاع در قهوه‌خانه شرکت می‌کند و پس از تماس حاضران با پلیس و حضور آن‌ها دستگیر می‌شود.

از سوی دیگر یک منبع نزدیک به پلیس گیلان مدعی است آثار ضرب و جرح و کبودی‌های منتشر شده در ویدئو می‌تواند مرتبط با این نزاع باشد. با این حال سایر اظهارات و شواهد نشان می‌دهد احتمالا متهم در زمان بازداشت مورد ضرب و جرح قرار گرفته است.

بازداشت ۵ افسر پلیس، ظن ضرب و شتم متهم در کلانتری را در اذهان عمومی پررنگ کرده است؛ گرچه این مسأله قطعی نیست و بررسی‌ها در این باره ادامه دارد. 

پیگیری‌ها نشان می‌دهد متهم پنجشنبه اول شهریور پس از دستگیری به بازداشتگاه میدان انتظام منتقل می‌شود.

متهم بامداد پنجشنبه از بازداشتگاه به بیمارستان منتقل می‌شود و پیگیری‌ها نشان می‌دهد، که پیش از حضور او در بیمارستان علایم‌حیاتی نداشته است.

برخی از بومیان منطقه در گفت‌وگوهای جداگانه‌ای مدعی شدند که پلیس با تماس اهالی در منطقه حضور پیدا کرده و پس از یک نزاع در قهوه‌خانه روستا و چند ساعت بعد توسط پاسگاه انتظامی ناصر کیاده دستگیر و به تحت نظرگاه انتظامی لاهیجان منتقل شده ‌بود.

به گفتۀ دادستان لاهیجان این موضوع در کمیته پیگیری وقایع خاص دادگستری استان نیز با حضور مسئولان مورد رسیدگی و نظارت ویژه قرار گرفته است.

پیکر محمد میرموسوی صبح امروز در آرامستان روستای بارکوسرا در مرز لاهیجان و لنگرود دفن شد.

منبع: فارس
برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان