رابرت کندی به نفع ترامپ کنار می‌رود یا به نفع هریس؟

خط سلامت:برخی منابع آگاه می‌گویند رابرت اف کندی جونیور که خود را مستقل از دو حزب معروف آمریکا می داند قصد دارد به نفع یکی از دو کاندیدی اصلی انتخابات آمریکا کناره گیری کند.

رابرت کندی به نفع ترامپ کنار می‌رود یا به نفع هریس؟

منابع آگاه به ABC News می‌گویند رابرت اف کندی قصد دارد تا پایان این هفته از رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 آمریکا کناره‌گیری کند.

به گزارش خط سلامت این منابع به‌ ای‌بی‌سی نیوز می‌گویند که کندی قصد دارد از دونالد ترامپ حمایت کند.

اما این شبکه می‌گوید زمانی که مستقیماً از او پرسیده شد که آیا از رئیس جمهور سابق حمایت خواهد کرد یا خیر، کندی گفت: "من این موضوع را تایید یا تکذیب نمی‌کنم. "

حزب تازه تاسیس "ما مردم" کندی همچنان شانس خیلی کمی برای پیروزی در انتخابات ماه نوامبر دارد. وی تاکنون تنها توانسته در ایالت یوتا نام خود را روی برگه‌های رای گیری ثبت کند. با این حال پتانسیل حضور وی برای "خراب کردن انتخابات" همچنان بالاست.

کندی هم به خوبی از این موضوع مطلع است. اما او این ادعا را که به احتمال زیاد آرای یک کاندیدای مشخص را کاهش خواهد داد رد می‌کند. وی خود را یک تهدید بالقوه برای کاندیدا‌های هر دو حزب مطرح آمریکا می‌داند. کندی در جمع حامیانش گفت: «فعالیت انتخاباتی ما یک اقدام تخریب کننده است.» وی تصریح کرد که هدفش بزرگتر و گسترده‌تر از یک انتخابات است. «حضور مستقل ما در انتخابات ریاست جمهوری قرار است در نهایت انحصار قدرت را از دست دموکرات‌ها و جمهوری خواهان خارج کند.»

منبع:انتخاب
برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان