چرا دستگاه های امنیتی این 2 وزیر را تایید کرده اند؟

خط سلامت:قاسم روانبخش نماینده قم در مجلس و از شاگردان مصباح یزدی، مخالف دیگر احمد میدری وزیر کار بود که در بخشی از نطق خود، به اصلاح طلبان تاخت و گفت: بخشی از اصلاح‌طلبان معتقدند ولایت، عصمت و ولایت فقیه و حکومت دینی معنا ندارد، ما با این اینها زاویه‌ داریم.

چرا دستگاه های امنیتی این 2 وزیر را تایید کرده اند؟

در چهارمین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم، احمد میدری وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خط سلامت عباس گودرزی نماینده بروجرد در مجلس، در بخشی از سخنان خود در مخالفت با وزیر پیشنهادی گفت: بنده همین‌جا از دستگاه‌های امنیتی کشور گلایه می‌کنم که چرا چنین افرادی از آنان تاییدیه گرفته‌اند؟ فرصت نشد بنده درباره ظفرقندی ، گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت صحبت کنم اما وی هم از سران فتنه حمایت کرد در حالی که فتنه ۸۸ خط قرمز و امری نابخشودنی است. امروز اگر سران فتنه در حصر هستند، از رأفت نظام اسلامی است وگرنه آنان باید به اشد مجازات می‌رسیدند.

قاسم روانبخش نماینده قم در مجلس و از شاگردان مصباح یزدی، مخالف دیگر احمد میدری وزیر کار بود که در بخشی از نطق خود، به اصلاح طلبان تاخت و گفت: بخشی از اصلاح‌طلبان معتقدند ولایت، عصمت و ولایت فقیه و حکومت دینی معنا ندارد، ما با این اینها زاویه‌ داریم.

وی افزود: ظفرقندی و میدری هم از این گروه هستند. اگر کسی اعتقاد به ولایت فقیه داشته باشد معنا و مفهوم ندارد، بیاید دربرابر رهبری نامه جام زهر بنویسند.

منبع:خبرآنلاین
برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان