بانک ها وام ثبت نام خودرو می دهند! / سود مردم ، خودروساز و بانک‌ها از فروش بزرگ خودرو چقدر است؟

خط سلامت: تعدادی از بانک ها برای جذب مشتری اقدام به پرداخت بخشی از نقدینگی پیش پرداخت لازم برای ثبت نام فروش خودرو به مشتریان کرده اند که تا به حال سابقه نداشته است.

بانک ها وام ثبت نام خودرو می دهند! / سود مردم ، خودروساز و بانک‌ها از فروش بزرگ خودرو چقدر است؟

طبق گزارشات غیررسمی تا روز شنبه بیش از یک و نیم میلیون نفر در طرح فروش ایران خودرو شرکت کردند.

به گزارش خط سلامت این در شرایطی است که پیش بینی‌ها حکایت از آن دارد، ثبت نام‌ها همچنان روندی صعودی داشته باشد و ممکن است به مرز سه میلیون متقاضی نیز برسد. ظاهرا ایران خودرو در طرح مذکور قرار است تعداد ۱۲۰ هزار خودرو عرضه کند.

اما با وکالتی کردن ۲۳۰ میلیون تومان پول برای ثبت نام محصولات ایران خودرو، حالا این شائبه ایجاد شده که حساب‌های بانکی متفاضیان به نفع ایران خودرو مسدود شده و این شرکت با دسترسی به حساب متقاضیان، تامین نقدینگی از این مسیر خواهد داشت.

این در شرایطی است که ایران خودرو دسترسی به حساب‌های مسدود شده توسط بانک‌ها ندارد و پول دپو شده نیز تنها به منظور ایجاد محدودیت در ثبت نام، جزو ملزمات این شرکت قرار گرفته است.

حالا این سوال مطرح است که از دپوی ۲۳۰ میلیونی چه کسی سود می‌کند؟

آنچه مشخص است اگر طبق پیش‌بینی‌ها سه میلیون نفر در سامانه ثبت نام کنند بیش از ۷۰۰ همت یعنی ۷۰۰ هزار میلیارد تومان در شبکه بانکی کشور بلوکه می‌شود.

اگر چه مدت زمان بلوکه شدن پول در بانک‌ها ۱۵ روز است با این حساب بازهم ورود این میزان پول برای بانک‌ها جذابیت دارد. به همین دلیل است که بانک‌های کشور برای جذب مشتریان، حتی حاضر به تخصیص وام برای این دوره ۱۵ روزه شده‌اند.

منبع:دنیای اقتصاد

به گزارش خط سلامت برای مثال بانک قرض الحسنه مهر ایران به اشخاصی که در این بانک مبلغ پیش پرداخت ثبت نام خودرو خود را بلوکه کنند مبلغ 80 میلیون تومان و بانک سینا 115 میلیون تومان وام پرداخت می کند و متقاضیان خودرو که می خواهند مبلغ پیش پرداخت ثبت نام را بلوکه کنند به جای 230 میلیون تومان در بانک قرض الحسنه مهر ایران 150 میلیون تومان و در بانک سینا 115 میلیون  تومان بلوکه می کنند و احتمالا بعد از قرعه کشی و تعیین برندگان و آزاد شدن مبالغ بلوکه شده بانکهایی که تسهیلات برای ثبت نام داده اند مبالغ خود را برداشت می کنند.

سود خودروهای ثبت نامی خودروها در طرح جدید پیش فروش خودرو

سود 400 میلیون تومانی تا دوشنبه، طرح پیش فروش ایران خودرو

دراین طرح قیمت کارخونه قطعی نیست و درصورت افزایش قیمت کارخونه مازادش از شما گرفته میشه!

از بین گزینه‌ها سود پیش‌خرید هایما ایکس 7، 210 میلیونه. اما به خاطر قیمت بالای خودرو و فاصله کم با بازار، سود درصدی شما 14% خواهد بود و بین گزینه‌ها کمترین سود رو داره.

برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان