ترامپ اعلام کرد: هریس پیروز شود اسرائیل از بین خواهد رفت

خط سلامت: در واکنشی تند به انتخابات آمریکا، دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان، هشدار داد در صورت پیروزی کامالا هریس و دموکرات‌ها، آینده اسرائیل در خطر خواهد بود.

 ترامپ اعلام کرد: هریس پیروز شود اسرائیل از بین خواهد رفت

ترامپ ادعا کرد اسرائیل ، که در حال حاضر در سه جبهه جنگ می‌کند، توان مقابله با این تهدیدات را ندارد و اگر هریس به قدرت برسد، "ارتش تروریست‌ها" جنگی بی‌امان علیه یهودیان آغاز خواهد کرد. 

به گزارش خط سلامت نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات آمریکا: هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم این حرف را بزنم؛ اما چنانچه کامالا هریس و دموکرات‌ها در انتخابات به پیروزی برسند، اسرائیل از بین خواهد رفت.

اسرائیل الان در ۳ جبهه می‌جنگد؛ مسئله از یک جبهه شروع شد؛ اما آن‌ها آدم به اندازهٔ کافی برای جنگیدن در این ۳ جبهه ندارند.

همچنین در اسرائیل این ارتش وسیع متشکل از میلیون‌ها نفر آدم وجود دارد که صدها میلیارد دلار پول در بانک‌ها ذخیره کرده‌اند و علاوه بر همهٔ آدم‌هایی که دارند، سرباز اجیر هم می‌گیرند.

اسرائیل نمی‌تواند با این مسئله به‌راحتی مقابله کند. نباید اجازه دهیم هیچ‌کدام از این اتفاق‌ها رخ دهد. اگر کامالا برنده شود، «ارتش تروریست‌ها» جنگی بی‌امان برای بیرون‌کردن یهودی‌ها از سرزمین مقدس به‌پا خواهد کرد.

منبع:فارس

 

برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان