برترین بازیکنان ایرانی همستر کامبت چه کسانی هستند؟

خط سلامت: بازی همستر کامبت با آمدنش رکوردهای زیادی را جابجا کرده است. در ادامه با با برترین بازیکنان ایرانی همستر کامبت آشنا شوید!

برترین بازیکنان ایرانی همستر کامبت چه کسانی هستند؟

اینکه چه اتفاقات و خصوصیاتی باعث شد که این بازی تلگرامی در این مدت کوتاه حدود ۶ ماهه، بیش از ۱۵۵ میلیون کاربر را جذب کند، جای بحث دارد؛ اما چیزی که مشخص است، نقش پررنگ بازیکنان ایرانی در Hamster Kombat است.

به گزارش خط سلامت، در این مقاله، قصد داریم نگاهی به آمارهای جالب کاربران ایرانی در این بازی انداخته و بعد با برترین بازیکنان ایرانی همستر کامبت آشنا شویم. با ما همراه باشید.

برترین بازیکنان ایرانی در همستر کامبت

محبوبیت بازی همستر کامبت نزد ایرانیان، بر کسی پوشیده نیست. به تازگی در آماری که منتشر شده، سه استان کرمانشاه ، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی به عنوان استان‌هایی با بیشترین تعداد کاربر همستر را دارند، معرفی شدند.

با اینکه شناسایی بازیکنان همستر تنها با اسم اکانت آن‌ها امکان‌پذیر است و به همین دلیل هم نمی‌توان با قطعیت ملیت بازیکنان را مشخص کرد؛ در ادامه تلاش کرده‌ایم که بهترین بازیکنان هر سطح از بازی را معرفی کنیم. این بازیکنان جزو ۱۰۰ نفر برتر هر سطح هستند که پرافیت بیشتری کسب کرده‌اند.

باتوجه به اینکه سطح در سطوح اول بازی، سطح پرافیت بسیار پایین است. جستجوی خود را از سطح Epic بازی که برای کاربران ۲ تا ۱۰ میلیون سکه‌ایست، شروع می‌کنیم. در این سطح، حداقل ۳ بازیکن ایرانی جای گرفته که مشخصات آن‌ها به قرار زیر است.

رتبه نام مقدار پرافیت
۱ قهرمان بردیا ۴٫۱۰ میلیون
۳ Reyhan ۳٫۴۵ میلیون
۳۹ Zohre Aghaei ۳٫۱۷ میلیون

در سطح Legendary، با تعداد سکه ۱۰ تا ۵۰ میلیون، ایرانیان فعال‌تری حضور دارند. طبق نام‌هایی که در لیست برترین‌های همستر کامبت آمده، حداقل ۴ بازیکن ملیت ایرانی دارند.

رتبه نام مقدار پرافیت
۲۵ Amir R ۵٫۹۴ میلیون
۳۳ مسعود چگینی ۵٫۹۱ میلیون
۳۷ یعقوب ۵٫۹۰ میلیون
۴۹ Sohrab Darabpour ۵٫۸۸ میلیون

سطح بعدی، سطح Master است که برای کاربرانی با ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون سکه در نظر گرفته شده است. در این سطح هم نام ۲ ایرانی به چشم می‌خورد، گرچه به احتمال زیاد ایرانیان بیشتری در ۱۰۰ نفر برتر این سطح حضور دارد که به خاطر نام حساب‌شان قادر به شناسایی آن‌ها نیستیم.

رتبه نام مقدار پرافیت
۳۰ yasin ahmadi ۶٫۳۰ میلیون
۵۵ Vahid MD ۶٫۲۴ میلیون

سطح Grandmaster، سطحی است که برای بازیکنان حرفه‌ای همستر کامبت تدارک دیده شده. در این سطح کاربرانی قرار گرفته‌اند که ۱۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد سکه دارند.

رتبه نام مقدار پرافیت
۸ Mohammadreza Teymoori ۶٫ٍ۷۰ میلیون
۱۷ Arsham ۶٫۶۲ میلیون
۱۸ Ali Danladi ۶٫۶۰ میلیون
۸۲ Mohammad ۶٫۴۶ میلیون
۹۵ محمد حافظی ۶٫۴۵ میلیون

در قلمرو لردهای بازی همستر، کاربرانی قرار گرفته‌اند که بیش از ۱ میلیارد سکه دارند. این گروه از بازیکن‌ها، جزو حرفه‌ای ترین‌های همستر کامبت قرار گرفته‌اند؛ گروهی که به نظر می‌رسد این روزها یک ایرانی در صدر آن قرار گرفته است!

قبل از دیدن لیست برترین بازیکنان سطح Lord بازی همستر کامبت، خبر بسیار جذابی برایتان داریم!

کمپین همستر پارتی بیت پین ، راهی جدید و منحصر به‌فرد برای بیشتر کردن پرافیت همستر است. شما با انجام مأموریت‌های این بازی، پرافیت دریافت می‌کنید و بعد از لیست شدن ارز دیجیتال همستر کامبت ، با محاسبه‌ مشابه با بازی اصلی، ارز دیجیتال HMSTR دریافت خواهید کرد. در ضمن اگر جزو ۳ نفر برتر همستر پارتی باشید، اولین واریزی ارز دیجیتال همستر شما به پلتفرم، بدون محدودیت، ۲ برابر خواهد شد!

رتبه نام مقدار پرافیت
‍۱ Amin ۷٫۶۸ میلیون
۲۲ پشتیبانی ۷٫۰۰ میلیون
۲۳ karami ۶٫۹۷ میلیون
۲۵ Mr Kia ۶٫۹۴ میلیون
۲۷ Hosein ۶٫۹۲ میلیون
۳۰ Mehran Seydi ۶٫۹۰ میلیون
۴۶ پشتیبانی آنلاین ۶٫۷۵ میلیون
۶۶ Hamed ۶٫۶۹ میلیون

اگر سطح Creator قله قاف هم بود، باز هم چند ایرانی را در آن میدیدم! رسیدن به این سطح نیاز به بیش از ۱۸ میلیارد سکه همستر دارد؛ به همین خاطر است که تنها ۱۱ نفر این قله را فتح کرده‌اند! قله‌ای که البته نام ۲ ایرانی در نوک آن به چشم می‌خورد.

رتبه نام مقدار پرافیت
۱ MAHYAR ۸٫۴۰ میلیون
۲ Shahram Sh ۸٫۰۴۵ میلیون

در روزهایی که همستر کامبت هر بار بازی جدیدی به کاربران خود معرفی می‌کند، کاربران تمام تلاش خود را می‌کنند تا پرافیت خود را افزایش دهند. راه‌های زیادی برای افزایش پرافیت وجود دارد، اما شرکت در همستر پارتی بیت پین هم راهی مطمئن برای رسیدن به جایزه است؛ چراکه حتی اگر همستر لیست نشد، باز هم بیت پین قول خود را فراموش نمی‌کند و بعد از ارزش‌گذاری، جوایزی را به شما خواهد داد!

برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان