تست هوش/ کدام مهمان حاضر در عروسی جن است ؟

خط سلامت: راز این جمع رو کشف کن! بین این افراد، یک موجود مرموز وجود داره که هویت واقعی‌اش رو پنهان کرده. آیا تو می‌تونی با استفاده از هوشت، این راز رو فاش کنی؟

تست هوش/ کدام مهمان حاضر در عروسی جن است ؟

کدام یک از این افراد، جن است؟ با دقت به تصاویر نگاه کن و سعی کن در کمترین زمان ممکن، جن رو پیدا کنی.

به گزارش خط سلامت، بازی فکری شناسایی جن در عروسی: سوال این آزمون ساده است: در این تصویر مراسم یک عروسی را مشاهده می کنید که عروس و داماد و تعدادی از مهمانان در آن دیده می شوند، در نگاه اول همه چیز عادی به نظر می رسد ولی یکی از این افراد یک جن می باشد که خودش را به صورت آدمیزاد در آورده است، وظیفه شما یافتن این جن می باشد. شاید پیدا کردن پاسخ این آزمون برای یک تیزهوش در یک نگاه سخت نباشد!؟ برای رمزگشایی این آزمون فقط 5 ثانیه فرصت دارید. در واقع کدام فرد یک جن می باشد.

بازی فکری شناسایی جن در عروسی

ماموریت شما در بازی فکری شناسایی جن در عروسی این است که شما باید تشخیص دهید کدام یک از این افراد یک جن می باشد؟ پس هوش و عقل خود را به کار بیندازید. آیا می‌توانید در عرض 5 ثانیه کشف کنید کدام فرد یک جن است.

بازی فکری شناسایی جن در عروسی 1

.

.

آیا توانستید بفهمید کدام فرد یک جن است؟ غلبه بر ماموریت امروز آنقدرها هم آسان نبوده، اما غیرممکن هم نیست، فقط باید به تخیل خود اجازه می دادید و سرنخ ها را دنبال کنید. اگر این چالش را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی خود دریغ نکنید. اگر پاسخ خود را پیدا نکردید، 5 ثانیه دیگر فرصت دارید.

.

 

.

پاسخ بازی فکری شناسایی جن در عروسی:

زنی که در سمت راست تصویر می باشد یک جن می باشد به گوش های عجیب وی نگاه کنید تا متوجه شوید.داماد که متوجه قضیه شده است فریادی کشیده که باعث ترس همه می شود.

0IAG1MIuRy3I

منبع: گفتنی
برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان