ظریف، مهره کلیدی دولت؟

خط سلامت:محمد رضا جلائی‌پور، فعال رسانه‌ای، در یادداشتی از حضور محمدجواد ظریف در کابینه دولت چهاردهم استقبال کرده است. وی بر این باور است که انتخاب آقای ظریف به عنوان معاون راهبردی رئیس جمهور و رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک، اتفاق مبارکی برای دولت به شمار می‌رود. به نظر جلائی‌پور، حضور ظریف در این جایگاه می‌تواند به پردازش کلان‌استراتژی‌های دولت، تغذیه گفتمان رئیس‌جمهور و جلب مشارکت نهادهای مختلف در سیاست‌گذاری کمک کند.

ظریف، مهره کلیدی دولت؟

به گزارش خط سلامت محمدرضا جلائی‌پور ، فعال رسانه‌ای، با انتشار یادداشتی در کانال تلگرامی خود، به حکم مسعود پزشکیان ، که در آن محمد جواد ظریف را به عنوان معاون راهبردی رئیس جمهور و رئیس مرکز بررسی های استراتژیک منصوب کرده بود واکنش نشان داد و نوشت:

هم نفس حضور محمدجواد ظریف در کابینه و هم انتخاب او برای معاونت جدیدِ «راهبردی» رئیس جمهور اتفاقات مبارکی برای دولت چهاردهم است. پردازش و تمهید کلان‌استراتژی‌های دولت، تغذیهٔ محورهای راهبرد و گفتمان رئیس‌جمهور (از جمله توافق‌گرایی در داخل و خارج و عدالت‌خواهی)، و جلب مشارکت طیفی از توانمندترین نهادهای مدنی و تخصصی و اندیشکده‌ها و نیروهای فکری و سیاسی در ایده‌پردازی و سیاست‌گذاری و مسیریابی برای رئیس‌جمهور و دولت، همه در سطحِ عالی‌ترِ «معاونت راهبردی» بهتر از سطح فعلی مرکز بررسی‌های استراتژیک ممکن می‌شود و با هدایت شخصیت ملی تراز اولی در سطح محمدجواد ظریف. ظرفیتِ تقویت و تاثیر بیشتری می‌یابد.

منبع: خبرآنلاین
برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان