تست شخصیت / آنچه اول می بینی نشان دهنده قدرت حافظه تان است؟

خط سلامت: تست شخصیت به شناسایی ابعاد مختلف وجود انسان کمک می کند. از لحاظ میزان اعتبار، در یک تقسیم بندی صوری می توان آزمون های شخصیت را به دوسته تقسیم کرد: تست های شخصیت معتبر و تست های شخصیت سرگرم کننده.

تست شخصیت / آنچه اول می بینی نشان دهنده قدرت حافظه تان است؟

برخی از انواع تست شخصیت دارای پشتوانه علمی هستند. این ها همان آزمون هایی هستند که روانشناسان از آن ها در کارهای بالینی و تحقیقاتی استفاده می کنند. در کنار انواع معتبر تست شخصیت، برخی از آن ها فاقد اعتبار و پایایی هستند و استفاده از آن ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

به گزارش خط سلامت در این مطلب به معرفی یک تست شخصیت سرگرم کننده می پردازیم. باما همراه باشید.

تست شخصیت با اولین برداشت

آیا کنجکاو هستید که بدانید حافظه شما چقدر خوب است؟ این تست شخصیت را انجام دهید و متوجه شوید! تنها کاری که باید انجام دهید این است که ابتدا به تصویر زیر نگاه کنید و اولین برداشت خود را به خاطر بسپارید. این تست ساده می تواند نشان دهد که آیا حافظه خوبی دارید یا نه.

تست+ شخصیت2

تفسیر تست شخصیت براساس اولین برداشت

با اولین نگاه در تصویر، ابتدا چه چیزی را مشاهده کردید؟

 

.

.

.

.

.

.

.

دو اسب دریایی

افرادی که برای اولین بار دو اسب دریایی را دیدند، مهارت های حافظه بسیار توسعه یافته ای دارند. آنها ظرفیت زیادی برای ذخیره و یادآوری حقایق و اطلاعات و همچنین یادآوری سریع رویدادهای گذشته دارند.

حافظه آنها نیز بسیار قابل اعتماد است و به آنها امکان می دهد مکالمات، جزئیات، حقایق و ارقام را به دقت به خاطر بسپارند. آنها می توانند روندها و الگوهایی را در محیط خود که دیگران ممکن است از دست بدهند، تشخیص دهند.

این می تواند به درک بیشتر جهان، از نشانه های اجتماعی گرفته تا مفاهیم انتزاعی منجر شود. با یک حافظه استثنایی، آنها می توانند اطلاعات زیادی را به سرعت جذب کنند که می تواند در حل مسئله بسیار مفید باشد.

یک پروانه

افرادی که برای اولین بار یک پروانه را دیدند، فراموشکار هستند و به راحتی حواسشان پرت می شود. آنها ممکن است اشیاء را اشتباه قرار دهند یا تاریخ ها یا کارهای مهم را فراموش کنند.

این افراد اغلب غیبت می‌کنند، اغلب فراموش می‌کنند کارهایی را که توافق کرده‌اند انجام دهند یا حتی فراموش می‌کنند که وسایل شان را کجا گذاشته‌اند.

آنها همچنین ممکن است در به خاطر سپردن نام ها یا چهره هایی که به تازگی دیده اند مشکل داشته باشند و تمایل دارند به راحتی توسط محرک های خارجی مانند سر و صدا یا محیط های شلوغ حواسشان پرت شود.

در حالی که این می تواند برای اطرافیان شان خسته کننده باشد، اما می تواند مفید باشد زیرا به آنها کمک می کند ذهن باز و انعطاف پذیر باقی بمانند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

منبع: چشمک

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان