3 قانون کوچک برای جذب مردان

خط سلامت: بسیاری از افراد به دلیل فرار از تنهایی یا جبران کاستی های زندگی، وارد رابطه با یک فرد دیگر می شوند. با این حال تجربه نشان داده است چنین رابطه هایی معمولا فاقد صمیمیت واقعی است و پایدار نمی ماند.

3 قانون کوچک برای جذب مردان

برای اینکه بتوانید یک رابطه سالم برقرار کنید، لازم است از برخی نکات ساده آگاه باشید.

به گزارش خط سلامت در این مطلب 3 قانون مهم را معرفی می کنیم که رعایت آن ها باعث می شود رابطه سالم  را برقرار کنید.

3 قانون کوچک برای یک رابطه سالم

 برای زندگی رضایت بخش به شریک زندگی خود وابسته نباشید

اگر می خواهید کسی شما را خوشحال کند، فراموش اش کنید. ماموریت شما این است که اکنون شما را خوشحال کنید و بهترین زندگی ممکن را خلق کنید. آن وقت کسی می تواند شما را شادتر کند. باز هم، وظیفه شما این است که فردی باشید که مردم مشتاق ملحق شدن به آن هستند.

اگر سخت تلاش می کنید، سعی می کنید به جایی برسید، چه کسی دوست دارد سوار چنین قایق شود؟ با این حال، اگر می‌خندید، می‌خندید، خودتان هستید و سرگرم می‌شوید، خوب… این همان قایق است که من می‌خواهم در آن باشم!

به خود احترام بگذارید

وقتی به خودتان احترام می گذارید ، به مردم می گویید که شما مهم هستید و آنها خیلی بیشتر به شما احترام می گذارند. به جای اینکه سعی کنید از همه آن قایق های دیگر بهتر باشید، به قایق بادبانی فوق العاده ای که هستید نگاه کنید و آن را به یک قایق بادبانی درخشان تبدیل کنید که با افتخار حرکت می کند.

 بعد از تمرکز روی خودم، از اینکه مردم به سمت قایق تفریحی من کشیده شدند و می خواستند با من قایقرانی کنند، به طرز خوشایندی شگفت زده شدم. احترام گذاشتن به خود به معنای مغرور، پست و مغرور بودن نیست، بلکه به معنای صادق بودن به بهترین خود است!

انرژی نشان دهید

اگر کسی انرژی آزاد کند، حتی ناخودآگاه، فریاد می زند: قایق من قایق خوبی نیست یا قایق من ممکن است غرق شود زیرا نمی دانم چگونه با آن قایقرانی کنم یا قایق من بادبان های بدی دارد. «نباید در قایق من بپرید احتمالاً شما هم بدون اینکه بدانید این کار را انجام می دهید. اگر نگرش خود را به قایق من تکان می خورد!  قایق من سرگرم کننده است! یا بیا به قایق من. من موسیقی و غذای عالی دارم و می توانم روی عرشه برقصم!»

داشتن یک زندگی دوستی عالی و زندگی عاشقانه با شما شروع می شود! راه دیگری برای گفتن وجود ندارد و اتفاقاً، اگر فکر می‌کنید اینها هستند، آنها نیستند، این شما هستید و انرژی که به تصویر می‌کشید. آیا آماده اید که به خلق یک زندگی عالی ادامه دهید و بهترین قایق ممکن را داشته باشید و سپس موسیقی را روشن کنید، از غذاهای خوشمزه لذت ببرید و از آن لذت ببرید تا زمانی که به راحتی کسی را پیدا کنید که تا غروب خورشید با شما روی عرشه می رقصد!  برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.
منبع: مکتوب نامه 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان