پاسخ به این سوال نشانگر سرسختی ذهنی است

خط سلامت: روبرو شدن با حقیقت، بهترین راه برای درک اتفاقات است. افرادی که از واقعیت فرار نمی کنند، می توانند چالش های زندگی را بپذیرند و بجای فرار از آن ها به دنبال حل مسئله باشند.

 پاسخ به این سوال نشانگر سرسختی ذهنی است

روبرو شدن با حقیقت و آگاهی پیدا کردن نسبت به نقاط ضعف خود، در بسیاری از مواقع با تجربه هیجانات منفی، مانند غم و خشم همراه است. با این حال مشخص شده است خودآگاهی و درک حقیقت با پیامدهای مثبتی برای سلامت روان همراه است در حالی که اجتناب و فرار از واقعیت فقط اوضاع را بدتر می کند. 

به گزارش خط سلامت با پرسیدن 3 سوال مهم از خود، می توانید به بهترین شکل ممکن نقاط ضعف خود را بشناسید. این آگاهی به شما کمک می کند برای تقویت نقاط ضعف تان گام های موثری بردارید و بجای فرار از واقعیت به دنبال حل مساله باشید.

روبرو شدن با حقیقت با پرسیدن سه سوال مهم

در زیر تکنیکی را برای افراد شجاعی که در واقعیت زندگی می کنند، آماده تغییر و بالاتر از همه، به دنبال یک رابطه صادقانه با خود هستند، ارائه خواهیم داد.

مردم اغلب دست به هر کاری می زنند تا از خود فرار کنند و خود واقعی خود را نبینند که دقیقاً از همه چیز و حتی بیشتر از آنچه در حال رخ دادن است می داند.

مردم دلایلی می آورند، صحبت در مورد زندگی خود را به بعد موکول می کنند، پشت نقاب ها پنهان می شوند و همه چیز را به گردن یک اتفاق ناگوار شرایط، آب و هوا، اقتصاد و حتی پاهای کج می اندازند.

انواع ترفندها را می توان یافت که در آن شخص از گفتگوی صریح با خود اجتناب می کند و زندگی واقعی را با اجرا و فیلم دیگری جایگزین می کند.

بالاخره وقتی آدم تنها زندگی نمی کند، طبق فیلمنامه اش حرکت نمی کند. او نقشی تخیلی دارد. او به خود اطمینان می دهد که این همان چیزی است که باید باشد. و سپس او به طور کلی به آن عادت می کند و فراموش می کند که یک بار درها را اشتباه گرفته و وارد طرح اشتباهی شده است.

اگر از خودتان نمی ترسید، مکالمه درونی شما با خودتان یک دقیقه متوقف نمی شود.

شما همیشه دلایل احساسات یا تجربیات واقعی خود را می دانید. شما از احساسات و خواسته های واقعی خود آگاه هستید. شما به شدت از نقاط قوت و ضعف خود آگاه هستید. شما همه چیز را در مورد خود می دانید و در قبال آن مسئول هستید. سوالاتی که از خود می پرسید بسیار  مهم هستند، زیرا تنها صداقت و صداقت می تواند به دنیایی از شادی، هماهنگی، آرامش و رضایت از زندگی منجر شود.

وقتی قدرت شما قطره قطره تبخیر می شود، به طور نامحسوس و دقیق، تبخیر تبدیل به اعتیاد می شود.

این حالتی است که در آن شخص از توجه و توجه به منابع منفی خودداری می کند و آنها را به عنوان هنجار و اجزای کاملاً واضح زندگی در نظر می گیرد.

برای اینکه وارد چنین آشفتگی نشوید یا شروع به خارج شدن از آن نکنید، اکنون مهم است که در دوره قدرت نیروهای کیهان، سه سوال از خود بپرسید که چه چیزی شما را ضعیف می کند و قدرت شما را تکه تکه می کند. .

کمی حریم خصوصی بگیرید می توانید پاسخ های خود را روی کاغذ بنویسید. صادقانه و صریح پاسخ دهید. جزئیات را پنهان نکنید و شاید اشک.

چه چیزی من را ضعیف می کند؟ چه اتفاقاتی؟

تعجب می کنی اگر صادقانه صحبت کنی که چقدر از خودت پنهان می کنی ای انسان عزیز.

شما می توانید کشف کنید که آنچه به شدت می خواهید به آن توجه نکنید در واقع وجود دارد. این اتفاق می افتد. ایجاد ارتباط با این امر مهم است. سازگاری با این امر مهم است. این را باید در نظر داشت. نیازی نیست از این بترسید و آن را به گوشه ای دور هل دهید.

برای این نیز کلیدهایی وجود دارد. شما همچنین می توانید همه اینها را تنظیم کنید و تنظیمات داخلی خاصی ایجاد کنید تا رویداد با حضور صرف قدرت شما را مصرف نکند، بلکه به درستی در زندگی شما ادغام شود.

رویدادها نیاز به مکان دارند. آنها باید تعریف شوند. اتفاق می‌افتند و اتفاق می‌افتند. با توجه نکردن به آنها و پنهان شدن از آنها، در زندگی واقعی از خود پنهان می شوید!

چه چیزی من را ضعیف می کند؟ چه فردی؟

برای بسیاری، این وحشتناک ترین سوال است. برخی از مردم تمام زندگی خود را از آن فرار می کنند.

اما ایجاد منابع، شناسایی این افراد و ایجاد روابطی با آنها که قدرت شما را تخلیه و شما را ضعیف نکند بسیار مهم است.

برای برخی، اینها والدین هستند (هیچکس جدایی و جدایی سالم را لغو نکرده است) که بزرگترها تمام زندگی خود را با آنها می جنگند و در نقش مکلفان همیشه و حتی خدمتگزاران هر هوس زندگی می کنند.

برای برخی، اینها همسر و شریک هستند. سپس مهم است که صادقانه نیاز به نزدیک بودن را بپذیرید و تصمیم بگیرید که آیا با آن شخص بمانید و برای بهبود رابطه تلاش کنید یا حرکتی جسورانه انجام دهید و ترک کنید.

اگر جرقه زدن اجاق گازت خراب شد دیگه پول به بیرون نده | ترفند جادویی درست کردن جرقه زن اجاق گاز در یک چشم بهم زدن

هر فردی پاسخ ها و افراد خاص خود را خواهد داشت.

چه چیزی من را ضعیف می کند؟ چه چیزهایی؟

این در مورد مادیات است.

عده ای سال ها برای داشتن خانه ای بزرگ و نگهداری از آن دست و پنجه نرم کرده اند، اما خودشان تا مدت ها نمی توانستند این همه متر مربع را بپردازند.

برخی از افراد مدتهاست که برای تحرک بیشتر و گسترش فضای خود نیاز به تغییر به یک ماشین شخصی دارند.

شخصی پشت خریدهای فریبنده پنهان می شود و به این ترتیب مشکلات و احساسات واقعی را می پوشاند.

کسانی هستند که چیزی را به عنوان یادگاری نگه می‌دارند، اما آن چیز لبخندی به همراه نمی‌آورد، بلکه باعث می‌شود در هر برخوردی رنج بکشید و غمگین شوید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

منبع: مکتوب نامه

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان