تست شخصیت / کدام نیمکت نشانه جاه طلب بودن است؟

خط سلامت: تست شخصیت انواع مختلفی دارد. برخی از انواع تست های شخصیت دارای پشتوانه هستند و دسته ای دیگر، فاقد اعتبار علمی بوده و صرفا جنبه سرگرمی دارند.

تست شخصیت /  کدام نیمکت نشانه جاه طلب بودن است؟

تست شخصیت ، یکی از مهم ترین ابزارهای تشخیصی روانشناسان است. با این حال لازم است بدانید روانشناسان، صرفا از انواع معتبر این تست ها برای درکارهای بالینی و تحقیقاتی استفاده می کنند.

به گزارش خط سلامت آن دسته از تست های شخصیت که فاقد اعتبار علمی هستند، توسط روانشناسان مورد استفاده قرار نمی گیرند و انجام آن ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

تست شخصیت براساس به انتخاب نیمکت

تست شخصیت براساس انتخاب نیمکت یکی از انواع آزمون های شخصیت سرگرم کننده است.

شما کدام یک از این فضاها را برای نشستن انتخاب می کنید. به تصویر نگاهی بیندازید و بدون آنکه زیاد فکر کنید یکی را انتخاب کنید و سپس به تفاسیر مراجعه کنید.

تفسیر تست شخصیت متکی به انتخاب نیمکت

اکنون که انتخاب خود را کرده اید، بهتر است به بخش تفاسیر مراجعه کنید. فقط یادتان باشد که برای انتخاب زیاد فکر نکنید و بلافاصله با دیدن عکس، انتخاب خود را انجام دهید. بگذارید ضمیر ناخودآگاهتان تصمیم بگیرد.

نیمکت شماره 1

در تست شخصیت متکی به انتخاب نیمکت اگر اولین نیمکت را انتخاب کردید به این معنا است که شما تا اندازه زیادی جاه طلب هستید.  احتمالا برای رسیدن به اهداف خود تلاش زیادی می کنید و  به همین خاطر بیشتر افراد شما را فردی جاه طلب می شناسند. رسیدن به هدف، نیازمند ترسیم یک راه و مسیر است و شما این کار را انجام داده اید. شاید به همین خاطر چندان از آینده نمی ترسید و با خوش بینی تمام به تمام اتفاقات زندگی خود لبخند می زنید.

برای رسیدن به هدف نیازمند یک تمرکز عالی هست. تمرکزی که شما را به خواسته هایتان نزدیک کند. اما این تمرکز شدید شما را از اطراف غافل می کند. اما به نظر می رسد که کارتان ارزشمند است. باید برای رسیدن به هدف تلاش کرد.

نیمکت شماره 2

باید به شما تبریک گفت. به این دلیل که شما فردی هستید که قدر زمان و ارزش وقت را می دانید. به همین علت برنامه ریزی کردن برای هر کار از جمله ویژگی های اصلی شماست. این مسئله سبب شده است که شما بتوانید میان زمان خالی و کار خود تعادل ایجاد کنید. شما می دانید چه وقت موقع کار است و چه وقت موقع استراحت.

وقتی هدفی را برای زندگی خود تعیین می کنید و برای آن تلاش می کنید، هرگز از دیگران و افراد زیر دست خود سواستفاده نمی کنید. لذا افرادی را پیدا می کنید که با کمال میل شما را همراهی کرده و به شما کمک کنند.

نیمکت شماره 3

انتخاب این نیمکت مختص کسانی است که بسیار برون گرا هستند. به عبارت دیگر ویژگی اصلی شما، اجتماعی بودن شماست. البته بیش از اندازه اجتماعی بودن باعث می شود که نتوانید برای کارهای خود برنامه ریزی دقیق داشته باشید، به همین علت به اهداف خود کمتر می رسید.

اما باید گفت شما یک ویژگی خاص دیگر دارید. شما از جمله افرادی هستید که به راحتی تسلیم نمی شوید و در مدت زمان بسیار کوتاه هدف دیگری را تعیین می کنید. اما باید گفت برای موفق شدن لازم است، قدم زدن بر روی خبال و ابرها را فراموش کنید کنید. کمی به خود و اهدافتان متمرکز شوید.

نیمکت شماره 4

بهتر از همه بودن، ایده ای است که همیشه بدنبال آن هستید. برای آن هم تلاش می کنید. به این ترتیب در جهت رشد و کمال حرکت می کنید. در صدد یادگیری چیزهای جدید زیادی هستید که شما را با دیگران متمایز کند. همه این مسائل باعث شده است که بسیار متعهد و مسئولیت پذیر بار بیائید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

منبع: چشمک

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان