با هر دکتر و دارویی دنبال خوشگلی نباشید + مصیبت های بوتاکس تقلبی

خط سلامت: تزریق بوتاکس روشی برای کاهش چین و چروک صورت است که به جوان سازی ظاهر کمک می کند. با این حال پزشکان اعلام کرده اند تزریق بوتاکس تقلبی با پیامدهای منفی برای سلامتی همراه است.

با هر دکتر و دارویی دنبال خوشگلی نباشید + مصیبت های بوتاکس تقلبی

تزریق بوتاکس به پیشگیری از بروز چین و چروک های عمیق کمک می کند.

در تزریق بوتاکس از سم بوتولینوم نوع A استریل شده استفاده می‌ شود که استانداردهای کنترل پزشکی در آن رعایت شده است.

اثرات تزریق بوتاکس ممکن است از 3 تا ۱۲ ماه ادامه داشته باشد. 

به گزارش خط سلامت توجه به برند مورد استفاده و تخصص پزشک از مهم ترین مواردی است که افراد هنگام تزریق بوتاکس باید به آن توجه کنند. در ادامه برخی از عوارض جانبی تزریق بوتاکس تقلبی را توضیح می دهیم.

بوتاکس تقلبی چه عوارضی دارد؟

پزشکان و سازمان‌های دولتی در آمریکا زنگ خطر را پس از آن به صدا در ‌آوردند که ۲۲ زن با بوتاکس تقلبی دچار واکنش‌های نامطلوب شده و نیمی از آنها را در بیمارستان بستری شدند.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری، اعلام کردند ۲۲ نفر از ۱۱ ایالت پس از تزریق فیلر محبوب از ارائه دهندگان غیرمجاز یا آموزش ندیده، واکنش‌های مضر را گزارش کردند.

واکنش‌های مضر در تعدادی از ایالت‌ها از جمله کالیفرنیا، کلرادو، فلوریدا، ایلینوی، کنتاکی، نبراسکا، نیوجرسی، نیویورک، تنسی، تگزاس و واشنگتن گزارش شد.

جدای از افراد آموزش ندیده ای که بوتاکس را انجام می‌دهند، موضوع وقتی عمیق‌تر شد که معلوم شد متخصصان پزشکی دارای مجوز، توسط تولید کنندگانی که محصولات تقلبی عرضه می کنند مورد هدف قرار گرفته‌اند.

"مواد جادویی" در بوتاکس سمی است که توسط باکتری کلستریدیوم بوتولینوم تولید می‌شود.

طبق گفته سازمان بهداشت جهانی، این سموم از مرگبارترین سموم در جهان هستند - اما فقط دوزهای کوچک و موضعی در درمان‌ها استفاده می شود، به این معنی که عوارض جانبی معمولاً حداقل و موقتی هستند.

این سم از آزاد شدن استیل کولین، یک انتقال دهنده عصبی، از انتهای آکسون در مغز جلوگیری می‌کند و باعث فلج عضلانی می‌شود و منجر به ظاهر شدن چین و چروک‌های صاف می‌شود. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

منبع:صد آنلاین

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان