طرز تهیه دمنوش خوشمزه‌ کره ای

خط سلامت: دمنوش ها از پرطرفدارترین نوشیدنی های گرم در سراسر جهان هستند. در این مطلب شما را با طرزتهیه یک دمنوش خوش طعم و فوق العاده آشنا می کنیم.

طرز تهیه دمنوش خوشمزه‌ کره ای

دمنوش ها انواع مختلفی دارند. در این مطلب طرز تهیه یک دمنوش کره ای را معرفی می کنیم.

به گزارش خط سلامت دمنوش ها از پرطرفدارترین نوشیدنی های گرم در سراسر جهان هستند. در این مطلب شما را با طرزتهیه یک دمنوش خوش طعم و فوق العاده آشنا می کنیم.

دمنوش ها؛ نوشیدنی های پرطرفدار

دمنوش ها از پرطرفدارترین نوشیدنی های گرم در سراسر جهان هستند. در ادامه طرز تهیه یک دمنوش خوشمزه کره ای را معرفی می کنیم:

خوشمزه‌ای که روز شما را متفاوت می‌کند

دمنوش کره‌ای با چند قلم ابتدایی آماده می‌شود و مواد آن را همه در خانه دارند.

مواد لازم

عناب 120 گرم

زنجبیل 300 گرم

چوب دارچین یک عدد

طرز تهیه دمنوش کره ای

عناب‌ها را بشویید و از وسط با چاقو آنها را باز کنید. همین که برش بخورند کافی است. زنجبیل‌ها را هم بعد از شستشو ورقه‌های نازک برش بزنید و به عناب‌ها در قوری اضافه کنید.

اگر طعم تند زنجبیل را نمی‌پسندید می‌توانید مقدار آن را کاهش بدهید. چوب دارچین را هم به این مواد بیفزایید. قوری شما قرار است روی شعله مستقیم گذاشته بشود پس از نوعی قوری استفاده کنید که این قابلیت را داشته باشد.

اگر پیرکس باشد شاهد دم شدن دمنوش هم خواهید بود و این قسمت جذابیت خاص خود را دارد! آب را روی مواد بریزید و در قوری را گذاشته و با حرارت کم یک ساعت زمان بدهید تا دمنوش کره‌ای شما آماده بشود.

طعم این دمنوش به دلیل وجود عناب شیرینی دارد. اگر شما طعم شیرینی را به صورت غالب دوست دارید می‌توانید هنگام نوشیدن از عسل یا نبات استفاده کنید. حتما آن را آماده کرده و نوش جان بفرمایید!برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.
منبع: برترین ها 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان