تست شخصیت / با انتخاب یک نماد فرکانس طبیعت را ببین

خط سلامت: تست شخصیت نمادها را ببینید و با توجه به این علائم موقعیت خود را بسنجید و پیامی را که برای تان آمده دریافت کنید.

تست شخصیت /  با انتخاب یک نماد فرکانس طبیعت را ببین

تست شخصیت نمادها که در زیر آمده است یکی از تست های جالب ی است که در اینجا برای تان آورده ایم.

به گزارش خط سلامت کافی است یکی از نمادها را انتخاب کنید و سپس تفسیر را بخوانید.

تست+شخصیت+شناسی

در حال حاضر کدام یک بیشتر جذب شما می شود؟ یکی را برداشت؟ اکنون، آن عدد را به خاطر بسپارید زیرا این هولوگرام ارتعاشی شما برای این فکر/موقعیت خاص است.

توانمندسازی

شما آزادی می خواهید، اما از مسئولیتی که به همراه دارد می ترسید. این تصور که باید خودتان به جلو حرکت کنید، شما را می ترساند. از خود می‌پرسید که آیا می‌توانید این کار را انجام دهید یا شاید فکر می‌کنید رویای شما خیلی دور از ذهن است.

«من کیستم که چنین کاری انجام دهم؟!» این فکر آرام آرام به سرتان می‌آید و شما را به شک می‌اندازد. دیگر از ترس خود فرار نکنید. فقط بپذیرید که آنها آنجا هستند. آنها را در آغوش بگیرید، درست مانند امکانات بی پایانی که در اختیار دارید. تشعشع کنید که چه کسی هستید!

فرکانس توانمندسازی به شما یادآوری می کند که شما در حال حاضر دارای قدرت بی نظیری هستید.

 تکانه

فرکانس ارتعاشی هولوگرام سعی می کند به شما تکانه بگوید را انتخاب کنید

شما در حال برنامه ریزی برای برداشتن یک قدم بزرگ در زندگی خود هستید و منتظر لحظه مناسب هستید. شما احساس می کنید که باید صبور باشید و منتظر شانس خود باشید، درست مثل اینکه برای لحظه ی دقیق پرش آماده می شوید.

اما به شما احساس ناامنی می دهد. چه زمانی می دانید لحظه دقیق چه زمانی است؟ چگونه می دانید که خیلی زود نیستید؟ چگونه می دانید که خیلی دیر نمی پرید؟ آنچه مهم است این است که اجازه ندهید ترس بر شما غلبه کند و به شهود خود اعتماد کنید.

اما مراقب باشید. به خود اجازه ندهید با انتظار طولانی در وضعیت امن بمانید. همه چیز به حرکت بستگی دارد. با احساسات خود در تماس باشید. آن وقت دقیقاً لحظه مناسب برای قدم گذاشتن در جریان را خواهید دانست و خواهید دید که همه چیز برای رسیدن به هدف شما کار خواهد کرد.

فرکانس Momentum به شما کمک می کند تا زمان مناسب را برای تصمیم گیری در مورد قدم بعدی خود بیابید.

تأیید: من اطمینان دارم که در لحظه مناسب کاری را که باید انجام دهم انجام خواهم داد.

پیروزی

فرکانس ارتعاشی هولوگرام در تلاش برای بیان پیروزی را انتخاب کنید

چند بار تا به حال به خود گفته اید، "من تقریباً آنجا بودم"؟ شما پاسخ ها را داشتید، پازل کامل بود و تمام امیدها و آرزوهای شما در آن لحظه مهم تنظیم شده بود. همه چیز درست بود، تا لحظه خود حقیقت. شما باید مسئولیت را به عهده می گرفتید، اما این کار را نکردید.

چیزی تو را از پایان باز می داشت و در حساس ترین لحظه، شکست خود را می دیدی. همه ما آن را می شناسیم، اما چیزی که ما را متمایز می کند نحوه برخورد با آن است.

برد و باخت دو روی یک سکه هستند و شما تعیین می کنید که روی کدام طرف تمرکز کنید. برای رسیدن به چیزی پشتکار لازم است، اما حداقل به همان اندازه شجاعت می خواهد که پس از یک شکست دوباره روی پای خود بایستید. لطفا توجه داشته باشید که تا زمانی که ما از این تجربه درس بگیریم، هیچکس شکست نمی خورد.

به خودت افتخار کن و قدرتت را احساس کن! به این واقعیت افتخار کنید که چیزی را امتحان کرده اید. خودتان را متقاعد کنید که دفعه بعد موفق خواهید شد.

فراوانی پیروزی به شما این قدرت را می دهد که در لحظات مهم خود را باور کنید.

تأیید: من این کار را انجام می دهم!

فراتر رفتن

فرکانس ارتعاشی هولوگرام سعی می کند به شما بگوید فراتر رفته را انتخاب کنید

چقدر می خواهید رویاهای خود را برآورده کنید؟ چند بار امتحان کردی؟ چه قدم هایی برداشته اید؟ اغلب احساس می کنید نزدیک هستید، اما چیزی مانع از انجام آن می شود.

همه چیز وجود دارد، اما شما مالک آن نیستید. به نظر می رسد همیشه یک "اما" وجود دارد - "اما هنوز باید چیزهای زیادی یاد بگیرم". "اما من هنوز باید خیلی کار کنم"؛ "اما من هنوز به این یا آن نیاز دارم." وقت آن است که این خرابکاران را رها کنیم. هر چقدر هم که یک انتخاب عجیب یا سخت باشد، نمی توانید از دنبال کردن قلب خود اجتناب کنید.

هر چیزی که می خواهید نمی تواند برنامه ریزی شود یا خود به خود اختراع شود، پس کنترل را رها کنید و بپرید! از قدرت عظیمی که در درون خود دارید شگفت زده خواهید شد. شما از هر نوع محدودیتی فراتر خواهید رفت.

فقط یک جهش داشته باشید، ریسک کنید و به وجود واقعی خود تسلیم شوید. تا زمانی که با احساسات خود در ارتباط باشید، هیچ چیز اشتباه نمی شود.

فرکانس Transcending به شما کمک می کند تا کنترل را رها کنید و به شما کمک می کند راه خود را به سمت وضعیت واقعی وجود خود طی کنید.

تأیید: من از ترس ها و محدودیت هایم فراتر می روم.

پشتکار

فرکانس ارتعاشی هولوگرام سعی در بیان پشتکار را انتخاب کنید

شما یک فرآیند را شروع کرده اید، و هر چه بیشتر ادامه یابد، دشوارتر می شود. انتظار نداشتید اینقدر وقت و انرژی برایتان هزینه کند.

در این بین انواع و اقسام افکار در ذهن شما نقش بسته و شما را از هدفتان دور می کند. آیا این کار را درست انجام می دهم؟ آیا باید اینطور باشد؟ ایا راه دیگری هست؟ آیا مسیر دیگری وجود دارد؟ آیا آن را در خود دارم؟ میتونم انجامش بدم؟

وقتی فرآیندی را شروع می‌کنید، در مقطعی به این مرحله می‌رسید و ادامه دادن آن مهم است. تسلیم شک و تردید خود نشوید - ادامه دهید.

مقاومتی را که احساس می کنید بپذیرید. همه اینها بخشی از تغییری است که می خواهید ایجاد کنید. پس به خود اجازه ندهید که منحرف شوید و تسلیم شوید، زیرا در این صورت نشانه ای برای تکرار ناخواسته از گذشته خواهید داد. بهانه ها را رد کنید و استقامت نشان دهید.

وقتی فرآیند را به نتیجه می رسانید، در گذشته، سپاسگزار خواهید بود. استقامت فرکانس به شما قدرت می دهد تا در مراحل دشوار ادامه دهید و وسوسه تسلیم شدن را نادیده بگیرید.

تصدیق: من می دانم چه می خواهم و به دنبال آن هستم.

اصالت

فرکانس ارتعاشی هولوگرام را انتخاب کنید که سعی می کند اصالت را به شما بگوید

شما در یک فرآیند تغییر هستید و اصالت راه حل است. شما برای برقراری ارتباط با کسی که واقعا هستید به چالش کشیده می‌شوید، و این مستلزم این است که باید نظرات غالب را کنار بگذارید.

این می تواند یک فرآیند دشوار باشد زیرا در انرژی دوگانگی و رقابت ما دائماً روی دیگران متمرکز هستیم.

در این زمان، مهم است که صرفاً از آن پیروی نکنید و در عوض به جای کپی کردن آنچه دیگران می‌گویند یا انجام می‌دهند، برای تصمیم‌گیری در مورد مسیر خود آماده باشید.

اصالت به این معناست که شما منحصر به فرد هستید، پس سعی نکنید کسی باشید که نیستید. از قدرت خود، حقیقت خود حرکت کنید و برای انجام آنچه احساس می کنید منتظر تأیید دیگران نباشید.

فراوانی اصالت به شما کمک می کند تا خود را باور کنید و تمایل به رفتار انطباقی را کنار بگذارید.

تصدیق: من موجودی خاص و منحصر به فرد هستم.

 حساسیت

فرکانس ارتعاشی هولوگرام در تلاش برای تشخیص حساسیت را انتخاب کنید

شما به سطحی از هوشیاری، فراتر از محدودیت های عقل، صعود می کنید. حساسیت شما از انگیزه های بیرونی رشد می کند: انرژی ها، نمادها، دستورالعمل ها، الهامات و احساسات دیگران. به نظر می رسد که حواس شما تیز شده است و به شما امکان می دهد واقعیت چیزها را حتی واضح تر ببینید.

با این حساسیت، مسئولیت نیز به همراه دارد، زیرا می توانید سریعتر از دیگران موقعیت ها را درک کنید، برای حوادث آماده شوید و قدرت های مخالف را پیش بینی کنید.

درک کنید که مهم است که حساسیت خود را نشان دهید و همه اینها را در خود پنهان نکنید. اگر در لحظاتی که شهودتان به شما نشان می دهد سکوت راه حلی نیست، هیچکس چیزی به دست نمی آورد.

جرأت کنید خودتان باشید، آسیب پذیری نشان دهید و صادقانه آنچه را که احساس می کنید به اشتراک بگذارید. دیگران می توانند از بصیرت شما بهره ببرند، و وقتی این از قلب باشد، نمی توانید به دیگران آسیب برسانید.

فرکانس Sensitivity به شما کمک می کند تا بینش بیشتری به دست آورید و شما را قادر می سازد بازتر باشید.

تأیید: من به احساسات و سیگنال هایی که دریافت می کنم اعتماد دارم.

تماس گرفتن

فرکانس ارتعاشی هولوگرام سعی می کند به شما بگوید در حال تماس است را انتخاب کنید

گاهی اوقات احساس می کنید چیزی در درونتان اتفاق می افتد که تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که اقدام کنید. یک میل عمیق در درون احساس می شود، و شما فقط باید کاری در مورد آن انجام دهید. نمی توان صبر کرد، احساس بسیار قوی است! ناگهان تمام احساسات ترس، تردید و عدم اطمینان ناپدید می شوند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

منبع: تحریریه سرگرمی روز

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان