تست هوش/ اگر ۳۰ ثانیه ای حیوان سوم را پیدا کنی خیلی باهوشی

خط سلامت: تست هوش دیداری و بصری در این گونه تست ها سنجیدیه می شود. افرادی که در کمترین زمان بتوانند جواب را پیدا کنند از هوش بالایی برخوردارند.

تست هوش/ اگر ۳۰ ثانیه ای حیوان سوم را پیدا کنی خیلی باهوشی

  تست هوش دیداری دلفین یکی از تست های جذاب است که باید در آن حیوان سوم را پیدا کنید.

به گزارش خط سلامت  تست هوش دیداری افراد باهوش بالا می توانند این تست را حل کنند. 

OpticalIllusionIQTestSpotthirdanimal-768x432

توهم نوری تصویری است که ذهن را خم می کند، عمیقاً جذاب و تغییر شکل می دهد از یک شی یا نقاشی یا افراد که روش مغز را برای درک چیزها به چالش می کشد.

انواع بسیاری از توهمات نوری مانند توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی و شناختی وجود دارد. این توهمات نوری نیز بخشی از حوزه روانکاوی هستند زیرا تا حدودی به نحوه درک شما از چیزها روشن می شوند.

مغز یک انسان عادی می تواند به اشیا یا تصاویر به گونه ای متفاوت نگاه کند و از هر زاویه ای برداشت متفاوتی را شکل دهد. یکی از این تصاویر هوشمندانه را می توان در تصویر دلفین در حال خوردن ماهی مشاهده کرد که در آن حیوان سومی در داخل تصویر پنهان شده است.

2-3

 

آیا دو پرنده را دیدی؟

اگر فکر می کنید ماهی دومین حیوان است، در اشتباهید. این توهم نوری دلفین و ماهی می تواند نشان دهد که بینایی شما واقعا چقدر خوب است. اگر هنوز نتوانستید حیوان سوم را پیدا کنید، تصویر را ورق بزنید.

Tiktoker به بینندگان اشاره کرد و گفت: “سعی کنید شکل  را ورق بزنید و ممکن است بتوانید آن را ببینید.” این ترفند ساده شما را به پاسخی که در تصویر زیر نشان داده شده است هدایت می کند:

SpotthirdanimalinfishOpticalIllusionAnswer

گوشی خود را وارونه کنید، دسته ای از پرندگان را خواهید دید که بر فراز اقیانوس پرواز می کنند – و سپس دلفین هم به پلیکان تبدیل می شود و هم به پرنده ای دیگر. این تصویر باعث شده است که هزاران بزرگسال در حالی که سعی می کنند صورت سومین حیوان پنهان شده در دریا را با ماهی و کشتی ببینند، سر خود را می خارند. مطالعات نشان می دهد که هر چه بیشتر مغز خود را با پازل های دشوار تمرین دهید، باهوش تر خواهید بود.

توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.
منبع: اول فارس

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان