روانشناسی شخصیت / یک کارت انتخاب کنید و بعد ببیند چه اتفاقی برای تان می افتد

خط سلامت: روانشناسی شخصیت هر فرد با فرد دیگر متفاوت است. در این تست شخصیت نخست تصاویر را ببینید و سپس با دقت انتخاب کنید.

روانشناسی شخصیت / یک کارت انتخاب کنید و بعد ببیند چه اتفاقی برای تان می افتد

روانشناسی شخصیت 3 کارت تصویری  را ببینید و بر اساس علاقه تان یکی  از کارت ها را انتخاب کنید.

به گزارش خط سلامت پس از انتخاب کارت ها در قسمت بعد ببینید چه چیزی برای تان نوشته شده است.

تست+شخصیت

در این روانشناسی شخصیت یک منظره جادویی انتخاب کنید و دریابید که دنیای درونی شما چقدر غنی است.

چشم انداز 1

و شما قلب فوق العاده مهربانی دارید! مردم در کنار شما احساس گرما و آرامش می کنند و به همین دلیل است که دیگران به سمت شما کشیده می شوند. شما می توانید به آنها کمی آرامش بدهید، زیرا شما پر از عشق به این دنیا هستید!

چنین افرادی به سختی به دیگران اعتماد می‌کنند و به سختی می‌توانند ارتباط می‌گیرند. آنها دوست دارند وقت خود را تنها بگذرانند و به جای بیرون رفتن و معاشرت به کارهای های انفرادی مانند خواندن یا نوشتن می‌پردازند. این افراد بسیار خلاق هستند و تخیل فعالی دارند.

منظره 2

شما از بدو تولد دارای حسی باورنکردنی هستید! شما سازمان ذهنی ظریفی دارید و به همین دلیل، شهود شما بسیار توسعه یافته است. شما قادر به دیدن آنچه از چشم دیگران پنهان است، زیرا حواس شما به شیوه ای خاص تنظیم شده است!

در اینجا، آسیب پذیری در سایه دردهای گذشته نهفته است. اگر یک چهره پنهان در مناظر ابتدا توجه شما را به خود جلب کرد، احتمالاً نیش عشق را تجربه کرده اید و از جدایی گذشته به طور کامل بهبود نیافته اید. این درد باقیمانده شما را به سمت عقب نشینی با مشاهده عشق جدید سوق می دهد و از تعهد کامل به شریک زندگی خود خودداری می کنید.

منظره 3

شما تخیل بسیار غنی دارید! این سر و قلب شماست که می تواند برای کار و خلق شاهکارها متحد شود! احتمالاً متوجه شده اید که به روشی خاص و خلاقانه با مشکلات برخورد می کنید!

در کنسرت بزرگ زندگی، عشق بدون شک یکی از پیچیده ترین و تکان دهنده ترین قطعات است. از طریق این تست شخصیتی، ما به دنبال روشن کردن بخش‌هایی از خودمان بوده‌ایم که بر نحوه عشق ورزیدن ما تأثیر می‌گذارند. مثل هر آهنگی

که روح ما را تحت تأثیر قرار می دهد، هر بینشی از آسیب پذیری های عاطفی ما فرصتی برای رشد و ارتباط عمیق تر ارائه می دهد. به یاد داشته باشید، درک نقاط ضعفمان در عشق به این نیست که چه کسی هستیم. این در مورد پذیرش کامل خود، عیوب و همه چیز و حرکت به جلو با شجاعت عشق عمیق و آزاد است. نظرات و کشفیات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید. بیایید به حمایت از یکدیگر در سفر خود از طریق ملودی های پیچیده عشق ادامه دهیم. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.
منبع: مکتوب نامه

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان