تست هوش / در 5 ثانیه بگویید کدام زن واقعی است!

خط سلامت: تست تصویری تیزبینی دیداری شما را نشان می دهد. در 5 ثانیه فقط فرصت دارید که با دقت فردی را ماکت نیست از بین 4 زن در تصویر پیدا کنید.

تست هوش / در 5 ثانیه بگویید کدام زن واقعی است!

معما ها و تست هوش ، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

به گزارش خط سلامت آیا آماده هستید تا مهارت های خود را به حداکثر برسانید؟ به خاطر داشته باشید برای موفقیت در تست دیداری  شناخت انسان واقعی تا حدامکان باید از هرگونه حواس پرتی خودداری کرده و در محیط آرام قرار بگیرید تا بتواندی راحت تر دقت و تمرکز کنید سپس توانایی های خود را به عنوان یک کارآگاه در آزمون تصویری شناخت انسان واقعی به کار ببرید، تا بتوانید شبه انسانی را که در حال صرف نوشیدنی در کافه است شناسایی کنید. در این تصویر ما 4 مظنون را به شما در تصویر معرفی می کنیم تا پرونده را راحت تر تجزیه و تحلیل کنید.

فقط 5 ثانیه فرصت دارید تا امتحان کنید و بفهمید که موجود شبه انسان کیست. اماده اید؟

پاسخ آزمون تصویری شناخت انسان واقعی

آیا برای آزمون تصویری شناخت انسان واقعی به زمان بیشتری نیاز دارید؟ پس تنها 3 ثانیه فرصت دومی به شما می دهیم تا بتوانید چابکی ذهنی و خلاقیت خود را برای حل تعارضات نشان دهید. آیا موفق به حل پرونده آزمون شناسایی موجود شبه انسان نشدید؟ اگر تا اینجا پیش رفتید، ممکن است بخشی از گروه افرادی باشید که متوجه نشده اند که یک شبه انسان کیست، اما نگران نباشید، ما تصویر حل شده را به شما ارائه می دهیم.

پاسخ آزمون تصویری شناخت انسان واقعی: زن دوم از سمت راست یک انسان واقعی است. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

منبع: چشمک

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان