تست هوش / زندانی بی گناه را پیدا کنید!

خط سلامت: تست هوش تاحدودی توانایی عقلانی افراد را تخمین می زند. با این حال پژوهش ها نشان داده است حتی معتبر ترین آزمون های هوش نمی توانند عملکرد یک فرد را به طور دقیق پیش بینی کنند.

تست هوش /  زندانی بی گناه را پیدا کنید!

تست هوش تاحدودی توانایی عقلانی افراد را تخمین می زند. 

با این حال پژوهش ها نشان داده است حتی معتبر ترین آزمون های هوش نمی توانند عملکرد یک فرد را به طور دقیق پیش بینی کنند.

به گزارش خط سلامت برخی از انواع تست هوش جنبه سرگرمی دارند و در عین حال نیز به سنجش هوش نیز کمک می کنند.

تست هوش شناسایی زندایی بی گناه

تست هوش شناسایی زندانی بی گناه را انجام دهید و هوش خود را تخمین بزنید!

جزئیات را بررسی کنید و به این معمای جذاب پاسخ دهید: چه کسی بی گناه است؟ 90 درصد از مردم نمی توانند در این معما جواب درست را تشخیص دهند. شما چطور؟ آیا فکر می کنید می توانی این تست هوش تصویری جالب را حل کنید؟ پس شانس خود را امتحان کنید! به نظر در تصویر چه کسی بی گناه است؟

اغلب اوقات ما انسان ها به نکات و جزئیات کوچک توجه نمی کنیم و این باعث می شود تا اشتباه بزرگی را مرتکب شویم. هدف از این معما سنجیدن و محک زدن میزان دقت و توجه شما به جزئیات است. در این تست هوش شما باید تشخیص دهید چه کسی بی گناه در زندان افتاده است.

زندانی بی گناه کیست؟

تست+ هوش

آیا می توانید تشخیص دهید در این زندان چه کسی بی گناه است؟ تصویر آزمون شناسایی زندانی بی گناه سناریوی از یک زندان زنانه است که سه خانم، یک زن باردار، یک پیرزن و یک خانم جوان دیگر را می نماید. همان طور که در تصویر بالا می بینید پیرزن در حال مدیتیشن است، خانم باردار غصه می خورد و زن مو قهوه ای عصبانی است. با این حال، فردی در این سلول بی گناه است. حالا ما از شما می خواهیم تا زندانی بی گناه را شناسایی کنید. بیایید ببینیم چقدر جزئی نگر هستید!

همان گونه که گفتیم این آزمون برای محک زدن جزئی نگری شما است. پس برای رسیدن به جواب به جزئیات خیلی توجه کنید. به یاد داشته باشید پاسخ درست در پایان صفحه قرار دارد، اما تقلب نکنید.

تست‌های IQ اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی حل مسائل و استدلال منطقی را یک فرد را اندازه گیری می کند. این تست ها و بازی های فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

قبل این که جواب را بدهیم، آیا موفق شدید زندانی بی گناه را شناسایی کنید؟ او کیست؟ اگر توانستید این تست هوش جالب را حل کنید به شما تبریک می گوییم. پس شما واقعا یک فرد جزئی نگر هستید. خوب به هر حال، برای دیدن جواب به تصویر زیر نگاه کنید:

جواب آزمون شناسایی زندانی بی گناه

فرزندی که در شکم خانم باردار است، بیگناه است. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

منبع: خبرنامه

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان