روانشناسی شخصیت / شخصیت شناسی با خطوط کف دست

خط سلامت: روانشناسی زرد اشاره به مطالب غیر علمی دارد که عموما بر پایه فرهنگ و باورهای اشتباه اما رایج عموم افراد است که به افراد انگیزه و امید واهی می دهد.

روانشناسی شخصیت /  شخصیت شناسی با خطوط کف دست

روانشناسی زرد انواع مختلفی دارد مانند فال بینی، کف بینی ، قانون جذب و... که هر کدام تحریک افکار را به دنبال دارد به همین دلیل هم متاسفانه بین مردم رواج بیشتری پیدا کرده است.

به گزارش خط سلامت کف بینی با تفسیر خطوط دست پیش گویی های درباره آینده می کند که پایه درست و منطقی ندارد و صرفا به عنوان سرگرمی مورد استفاده است.

روانشناسی زرد و کف بینی

روانشناسی زرد بر پایه اطلاعاتی که موثق نیست و پشتوانه علمی ندارد بنا شده است. در این مطلب به یکی از مباحث سرگرم کننده کف بینی پرداخته شده است:

معنی حرف M در کف دست

سه خط ضخیم روی دست ها وجود دارد که از بقیه بلندتر هستند. به اینها خط زندگی، سر و دل می گویند. بسته به هر داستان و شخصیت، این سه خط به هم می پیوندند، خود را به صورت ضربدری نشان می دهند یا بریده می شوند. این مورد در افرادی است که ممکن است یک یا حتی دو مورد از این خطوط را نداشته باشند. همه اینها بر اساس آنچه مردم در مورد تصمیماتی که در زندگی خود گرفته اید و تأثیر خانواده که یکی از اصلی ترین آنها است، می گویند.

در موارد نادر، این خطوط قطع می شوند و یک M واضح و نیرومند را تشکیل می دهند که به وضوح در دست فرد قابل مشاهده است. و به عقیده کف شناسان این فقط برای افراد خاص اتفاق می افتد. بنابراین این معمولا توجه زیادی را به خود جلب می کند. از جمله ویژگی هایی که فردی با M بسیار قابل توجه در دست خود دارد عبارتند از:

یکی از ویژگی های اصلی افرادی که حرف M را در دست دارند این است که این افراد دارای شهود ذاتی هستند. در این افراد این توانایی شهودی وجود دارد که بر اساس آنچه قلب یا روحشان دیکته می کند هدایت شوند، بنابراین زمانی که واقعاً به این قوز گوش می دهند به ندرت مرتکب اشتباه می شوند. از طریق این توانایی، این افراد همیشه این دقت را دارند که بدانند چه زمانی کسی سعی در فریب دادن یا دروغگویی به آنها دارد. این افراد به ویژه مدافعان حقیقت هستند و بصیرت کافی برای کشف حقیقت را دارند.

در مورد خانم هایی که حرف M را در کف دست دارند نشان می دهد که آنها حتی بیشتر با احساسات مرتبط هستند و به همین دلیل حس ششم بسیار بالاتری دارند. بنابراین اگر هر دو زوج حرف M را در دست داشته باشند، نشان دهنده این است که زن بسیار قوی تر خواهد بود و برای مدت طولانی تری پیروز خواهد شد.

شهود بالا

این افراد به دلیل شهود بالایی که دارند، به شرکای عالی و بسیار قابل اعتمادی با دید تجاری، پول و روابط انسانی خوب تمایل دارند. آنها افرادی هستند که همه چیز لازم برای رویارویی با چالش ها، ایجاد تغییرات و ریسک کردن را دارند.

خوش شانسی

یکی دیگر از ویژگی های عالی افرادی که M در دست دارند بدان معنی است که آنها برای آینده شگون دارند. پس اگر به طور واضح و مختصر ارائه شوند، نشانه آن است که فرصت های بهتری دارند. بنابراین اگر به جای خطوط زیاد، خطوط زیادی عبور کرد، به معنای روزهای سخت است، البته همیشه با نتایج خوب.

به همین دلیل است که شما باید احساس کنید که فردی فوق العاده خاص هستید، زیرا همانطور که در باور عمومی همه رسولان این نشانه شهود را در دست داشتند تا بتوانند از حقیقت پیروی کنند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

منبع: سرگرمی روز

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان