تست هوش / هر چمدان سبز برای کدام مسافر است؟

خط سلامت: تست هوش شناسایی چمدان یکی از تست هایی است که هوش و دقت شمارا نشان می دهد.

تست هوش /  هر چمدان سبز برای کدام مسافر است؟

تست هوش شناسایی چمدان هر مسافر را به دقت با توجه به تصویر پاسخ دهید.

آزمون-شناخت-صاحب-چمدان-ها-3-780x470

 

به گزارش خط سلامت آزمون شناخت صاحب چمدان ها: توانائی ها و مهارت های مشاهده خود را در معرض آزمایش قرار دهید. شما با کمک آزمون شناخت صاحب چمدان ها می توانید بفهمید که تا چه اندازه دقیق هستید؟ در اصل، فقط کسانی که دارای حس رصد شدید هستند می توانند امیدوار باشند که از این چالش تصویری عبور کنند. این حداقل چیزی است که برای موفقیت لازم است.

همانطور که می بینید آزمون شناخت صاحب چمدان ها شامل یک معمای تصویری است که در آن باید از هوش و منطق خود برای شناسایی صاحب چمدان ها استفاده کنید.

بسیاری از کارآموزان با وجود چندین بار تلاش، پاسخ صحیح را بدست نیاوردند. اگر می خواهید یکی از کسانی باشید که موفق شدند، تمرکز کنید و چشمان خود را باز نگه دارید! در غیر این صورت نمی توانید صاحب چمدان ها را در فرودگاه را در تصویر پیدا کنید. 

آزمون شناخت صاحب چمدان ها

ما تلاش می کنیم که هر روز به شما کمک کنیم تا هر چه بیشتر توانائی ها و مهارت های شناختی خود را مورد آزمایش قرار دهید. به همین دلیل است که ما این اختیار را داریم که انواع مختلفی از چالش های تصویری را به شما ارائه دهیم.

برخی از آنها دشوارتر از بقیه هستند، همانطور که در مورد این پازل تصویری وجود دارد. در این یکی، شما باید به تصویر نگاه کرده و بگوئید صاحب چمدان های سبز چه کسی هستند.

کاری که در آزمون شناخت صاحب چمدان ها، باید انجام دهید این است که صاحب چمدان ها را شناسایی کنید. وقت خود را صرف فکر کردن در مورد آن کنید. اگر توانستید در کمتر از 5 ثانیه پاسخ درست را بدهید، این بدان معنی است که شما دارای مهارت های بالا هستید و نیاز چندانی به انجام تمرین تصویری برای رشد مهارت های خود ندارید.

پاسخ آزمون شناخت صاحب چمدان ها

اگر چه از خودتان پیشی گرفتید، آیا 5 ثانیه زمان برای یافتن پاسخ مناسب کافی نبود؟ اشکالی ندارد شانس خود را دوباره امتحان کنید.

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

پاسخ آزمون شناخت صاحب چمدان ها: اگر در نهایت نتوانستید صاحب چمدان ها را پیدا کنید یا در پاسخ خود تردید داشتید، جای نگرانی نیست. ما راه حل این معمای تصویری را به شما می دهیم تا دیگر نگران آن نباشید.

همچنین به شما می گوید چه جزئیاتی را از دست داده اید که مانع از قبولی شما در این آزمون شده است. در این آزمون، باید به دست های دختران توجه ویژه ای می کردید.

خواهید دید که یکی از چمدان ها خراش دارد. مشخص است که این خراش ها توسط پنجه سگ ایجاد شده است. نمونه آرمی که مرد در جیب خود دارد به عنوان نشانه در یکی دیگر از چمدان ها وجود دارد. چمدان سوم هم برای مسافر دیگر است. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.
منبع: چشمک

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان