تست هوش / چند تفاوت در عکس ها مشابه هم می بینی؟

خط سلامت: تست هوش مقایسه تصاویر با هم از دسته تست های مهم است که د راینجا در مقایسه دو تصویر از شما سوال می شود.

تست هوش / چند تفاوت در عکس ها مشابه هم می بینی؟

تست هوش؛ چند تفاوت در عکس مشابه هم می بینید؟

تفاوت

به گزارش خط سلامت از جمله نیازهای روزمره کودکان و نوجوانان و حتی بسیاری از بزرگسالان که نباید نسبت به آن غافل شد، موضوع بسیار مهم داشتن تفریحات سالم است.

سرگرمی‌های فراوانی وجود دارد که کودکان و نوجوانان و حتی بزرگ‌ترها می‌توانند در خانه و هرجای دیگر انجام دهند و علاوه بر پر کردن اوقات فراغت از آن لذت هم ببرند. سرگرمی حل معما و آزمون‌های هوش از آن جمله است که ما بنا داریم به‌طور مرتب یک آزمون و معما داشته باشیم.

IQ مخفف هوشبهر است و به نمرۀ دریافت‌شده در آزمون‌های استاندارد هوش اشاره دارد. نمرۀ این آزمون‌ها گرچه نشان از هوش و توانایی هوشی دارد اما به مرور و با تمرین و ممارست، هوش پرورده می‌شود و ممکن است فردی که ابتدا نمرۀ چندان بالایی نمی‌گرفته، کم‌کم و با حل معماها و آزمون‌های هوش بیشتر بتواند نمرۀ عالی بگیرد.

سه تفاوت بین دختر آشپز قبیله را در ۱۱ ثانیه پیدا کنید.

اگر به دو تصویر بسیار دقیق نگاه کنید، تفاوت بین آنها را متوجه خواهید شد. وقت شما از الان شروع می‌شود.  انجام موفقیت‌آمیز بازی تفاوت به شما کمک می‌کند حافظه و ادراک بصری و همچنین توانایی تمرکزتان را تقویت کنید.

2

آیا متوجه تفاوت‌ها شدید؟ تیک تاک ساعت را گوش کنید.

مهلت شما به پایان رسید. آیا توانستید تمام تفاوت‌های موجود در تصویر را در عرض ۱۱ ثانیه تشخیص دهید؟ تبریک به کسانی که توانستند در زمان تعیین شده تفاوت بین این دو عکس را تشخیص دهند. اگر نتوانستید ۳ تفاوت بین دو تصویر دختر قبیله را پیدا کنید، برای دیدن جواب به پایین بروید.

3

 برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

منبع:مدرسه آنلاین 

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان