چند ایده ساده برای چیدمان به سبک مدرن

خط سلامت: دکوراسیون خانه روش هایی را مطابق با فضا برای بهترین چیدمان ارائه می دهد. این کار توسط طراحان دکوراسیون داخلی انجام می شود.

چند ایده ساده برای چیدمان به سبک مدرن

دکوراسیون خانه سبک های متقاوتی دارد که هر شخص با توجه به سلیقه خود می تواند از این سبک ها برای ختنه خود استفاده کند.

به گزارش خط سلامت در این مطلب ایده هایی برای دکوراسیون خانه آورده شده است.

دکوراسیون خانه و سبک ها

دکوراسیون خانه تاثیر زیادی بر زیبایی ظاهری خانه می گذارد و باعث می شود افراد حداکثر استفاده را از فضای خود ببرند.

دکوراسیون خانه با سبک مدرن

سبک مدرن در دکوراسیون که خیلی مورد توجه قرار گرفته بر اساس یک جنبش طراحیه که در اواخر قرن بیستم میلادی به وجود اومد. مبلمان و دکورهای سبک مدرن از مواد طبیعی و رنگ‌های خنثی تشکیل شده و جزئیات غیر ضروری رو حذف میکنه.

این سبک در دکوراسیون شباهت زیادی به سبک مینیمال داره و از شلوغی و به هم ریختگی پرهیز میکنه. طیف رنگی مورد استفاده در سبک مدرن محدود است و معمولا از رنگ های تند و جیغ خبری نیست.

در سبک مدرن، اکسسوری ها بسیار گزیده انتخاب میشن و هر آیتمی در راستای کلیت فضا مورد استفاده قرار میگیره و بقیه حذف میشه.

چیدمان به سبک مدرن

پذیرایی یا نشیمن، از مهم ترین قسمت های هر خونه و در اصل ویترین خونه به حساب می آید و اوج سلیقه صاحب خانه را به نمایش میذاره. با انتخاب سبک مدرن در طراحی داخلی منزل تون، فضایی خاص و چشمگیر به وجود میارین که احتمالا تحسین دیگران رو هم برمی انگیزه. 

سبک مدرن1

 رنگ های تیره در سبک مدرن

یکی از مشخصه های سبک مدرن در طراحی داخلی، استفاده از رنگ های تیره است. در این سبک از رنگ تیره به صورت شجاعانه استفاده میشه، موضوعی که در سبک های دیگه طراحی داخلی کمتر دیده میشه. البته رنگ های روشن هم جایگاه خاصی در این سبک دارن و در فضای تیره، تعادل و هارمونی ایجاد میکنن.

طرح های ساده در سبک مدرن

یکی دیگه از ویژگی های سبک مدرن، استفاده از آیتم های ساده و بدون نقش و طرحه. پارچه مبلمان، کاغذ دیواری، پرده ها و... در این سبک معمولا ساده و بدون طرح انتخاب میشن و فضایی باز و یکدست رو به وجود میارن که بسیار دلنشینه.

در سبک مدرن برای گل و گیاه های طبیعی جایگاه ویژه ای در نظر گرفته شده. استفاده از چند گلدان خاص و نه تعداد زیادی از اونها، فضا رو از خشکی و خشونت درمیاره و لطافت خوبی به منزل شما میبخشه.

نور طبیعی، مهم ترین عنصر

در دکوراسیون مدرن نور طبیعی آیتم خیلی مهمی به حساب میاد و طوری برنامه ریزی میشه تا از نور طبیعی روز بیشترین استفاده صورت بگیره. پنجره های بسیار بزرگ و پرده های نازک و روشن در همین راستا در نظر گرفته میشن.

سبک مدرن

نورپردازی های خاص در طراحی داخلی به سبک مدرن، فضای پذیرایی شما رو چشمگیر و متفاوت میکنه. نورپردازی روی میز ناهارخوری، روی گل های طبیعی، روی کتابخانه و... با لوسترها و شاخه های نوری زیبا، فضاهای شاخص و مدرنی رو به وجود میاره که بسیار جذاب هم هستند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

منبع: شایا نیوز

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان