با انتخاب یک چشم به سبک زندگی تان پی ببرید!

خط سلامت: تست های شخصیت شناسی دو جنبه علمی و سرگرمی دارند و می توانند نکات تاریکی از عمق وجود افراد را مشخص کنند.

با انتخاب یک چشم به سبک زندگی تان پی ببرید!

تست های شخصیت شناسی بر دو نوع موجود است، تست های علمی و تست هایی که برای سرگرمی ساخته شده اند. تست هایی که جنبه سرگرمی دارند بسیار متداول اند و افراد علاقه زیادی به آن ها دارند.

به گزارش خط سلامت برای بررسی داشتن زندگی سالم تنها لازم است که فرد بررسی کند که کدام یک از این رنگ های چشم بیشتر او را به خود جلب کرده است. پاسخ او مشخص خواهد کرد که آیا باید زندگی خود را تغییر دهد یا خیر.

برای انجام این تست شخصیت شناسی و کشف روش درست سبک زندگی، باید یکی از چشم های موجود در تصویر انتخاب شوند.

انتخاب چشم آبی

شما سبک زندگی بسیار سالمی دارید. فقط به یاد داشته باشید که نمی توانید بر روی آن تمرکز کنید. باید بدانید که نکات مهم در زندگی شما وجود دارد که شما باید به آنها توجه بیشتری بکنید. همچون ورزش منظم و ….

انتخاب چشم قهوه ای

متأسفانه شما آنقدر که فکر می کنید، سبک زندگی سالمی ندارید. سعی کنید مدام به راه های مختلف برای پیشرفت فکر کنید و در نهایت به مقصد خواهید رسید.

انتخاب چشم سبز

اگر چشم سبز رنگ را در تست بررسی داشتن زندگی سالم انتخاب کنید، باید گفت که سبک زندگی شما گاهی اوقات سالم  و گاهی اوقات سالم نیست. شما ابایی ندارید که در هفته چندین بار ابه فست فوودها مراجعه کنید. ورزش نکنید و …. در هر صورت، باید عادات غذایی خود را تغییر دهید و تمرکز زیادی روی برنامه خود داشته باشید.

اهمیت تست شخصیت شناسی؟

آزمون‌های شخصیتی با هدف ارزیابی ویژگی‌های شخصیتی افراد انجام می‌شوند. این تست ها اساساً به دو آزمون شخصیت تصویری و عینی تقسیم می‌شوند.آزمون‌های شخصیت عینی، آزمون‌هایی هستند که در آن مطالب ساختاریافته ارائه می‌شود و یک روش نمره‌گذاری و تفسیر استاندارد وجود دارد. در این مرحله اکثر تست های کاغذی مدادی مربوط به شخصیت در گروه تست های عینی قرار می گیرند.

از سوی دیگر، آزمون‌های تصویری، انگیزه‌های اصلی و الگوهای شخصیتی افراد را در برابر یک ماده آزمایشی بدون ساختار ارزیابی می‌کنند. تست های شخصیت شناسی تصویری که اطلاعات بسیار دقیقی در مورد پویایی های شخصی افراد ارائه می دهند، به اندازه آزمون های عینی از روش نمره گذاری و تفسیر استاندارد برخوردار نیستند، بنابراین بیشتر تحت تاثیر دانش و تجربه پزشک بالینی قرار می گیرند. تست های شخصیت علاوه بر اینکه به عنوان تست های عینی و تصویری طبقه بندی می شوند، بر اساس هدف استفاده نیز متفاوت هستند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

منبع: چشمک

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان