نحوه خوابیدن شخصیت تان را لو می دهد

خط سلامت: نحوه خوابیدن و تیپ شخصیتی با هم مرتبط است و نتایج جالبی به همراه دارد.

نحوه خوابیدن شخصیت تان را لو می دهد

نحوه خوابیدن  و تیپ شخصیتی موضوعی جالب است که اخیرا نظر خیلی از افراد را به خود جلب کرده که هر شخص با توجه به مدل خوابیدنش چه ویژگی شخصیتی دارد. 

به گزارش خط سلامت به ارتباط نحوه خوابیدن افراد با تیپ شخصیتی در این مطلب پرداخته شده است. 

نحوه خوابیدن و تیپ شخصیت

به پشت خوابیدن 

اگر فردی به پشت می خوابد یعنی دوست دارد در مرکز توجه باشد. فرد شخصیت خوشبینی دارد که از همفکری با افراد لذت می برد. این فرد تلاشگر، دقیق و هدفمند هستن. یک فرد مستقل ممکن است موقعیت سلطنتی خوابیدن به پشت را اتخاذ کند افرادی که به پشت می خوابند تمایلات سلطنتی مانند "ملکه" یا "پادشاه" روز و شب را نشان می دهند. 

به پهلو خوابیدن 

اگر فردی به پهلو می خوابد، آرام، قابل اعتماد، ساده رو، فعال، خوش رفتار و اجتماعی است. از گذشته پشیمان نیست و از آینده نمی ترسد. بدون توجه به تغییرات و موقعیت ها بسیار سازگار هستند و همیشه از جنبه های خوب و بد خود آگاهی بالایی دارد . آن ها حتی در سختی ها همیشه لبخند بر لب دارند. 

افرادی که به پهلو می خوابند و دست های شان را دراز کرده اند، معمولاً مشتاق یک رابطه با ارتباط نزدیک با کسی هستند اما در اعماق وجودشان نیز می ترسند که آن را به دست نیاورند آنها رویکرد کاملاً منطقی به زندگی دارند. آنها همچنین تمایل دارند موجوداتی پیچیده باشند زیرا هر دو آنها ذهنیت باز نسبت به تجربیات جدید نشان می دهند اما در عین حال به دیگران بسیار مشکوک هستند. 

وضعیت جنینی

اگر فرد در وضعیت جنینی بخوابد به دنبال محافظت است و خواهان درک شدن و مراقبت دیگران هستند. وضعیت خوابیدن جنین شبیه به حلقه زدن مانند یک نوزاد است. خوابیدن در وضعیت جنینی به فرد کمک می کند تا از مشکلات دنیوی جدا شود و یک فرد محافظ است. این افراد در اعتماد کردن مشکل دارند .آنها ظاهر بیرونی سختی دارند اما در درون بسیار احساسی هستند. 

روی شکم خوابیدن

اگر فردی روی شکم می خوابد، با اراده، ریسک پذیر، ماجراجو با روحیه بالا و مشکل گشا است. مشخص شده است این افراد در ارائه راهنمایی به دیگران مؤثر هستند و ترجیح می دهند ۸ ساعت کامل بخوابند تا پرانرژی و شارژ بمانند.

این افراد جمعی هستند که گاهی اوقات سرد یا بی ادب می شوند و همیشه از رویارویی اجتناب می کنند. این افراد سعی می کنند حد وسط را در هر انتهایی پیدا کنند و یک آدم اجتماعی هستند و دوست دارند مورد توجه قرار بگیرند وقتی در بهترین حالت خود هستند حال و هوای گرم و دوستانه ای دارند با این حال مدیریت انتقاد بهترین ویژگی این افراد نیست ، زیرا بدترین خود انتقادگر هستند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

منبع: سایت گفتنی

 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان