رابطه جنسی با این نکته دلپذیر می شود !

خط سلامت: رابطه جنسی یکی از عوامل ایجاد صمیمیت است به شرطی که زن و شوهر بتوانند در مورد خواسته های خود، آنچه نمی خواهند و احساساتی که در مورد رابطه جنسی دارند صحبت کنند.

 رابطه جنسی با این نکته دلپذیر می شود !

رابطه جنسی موجب آرامش و لذت می شود و صحبت در مورد رابطه جنسی برای زن و شوهر ایجاد هیجان می کند.

رابطه جنسی 

رابطه جنسی یک فرآیند شفاف است که خواسته های جنسی هر فرد را به شریک زندگی اش نشان می دهد. اگر چه صحبت در مورد رابطه جنسی به نظر ساده می رسد ولی به دلایل زیادی مانند شرم و خجالت، ترس از قضاوت بسیاری از افراد نمی توانند با شریک زندگی شان در این مورد صحبت کنند.

چگونه در مورد رابطه جنسی صحبت کنید؟

به گزارش خط سلامت  ابتدا همه فرضیات را کنار بگذارید، بسیار ساده بیان کنید می خواهید در مورد رابطه جنسی تان صریح صحبت کنید. این کار زمینه را برای گفت و گو فراهم می کند. صحبت را با گفتن اینکه از همسرتان چه می خواهید و چه چیزهایی در گذشته شما را راضی کرده شروع کنید.

تکنیک های جنسی در کتاب ها در رابطه جنسی به میزانی موثر است. نکته مهم و تاثیر گذارتر این است که در رابطه جنسی یاد بگیرید چگونه رفتار کنید.

گفت و گو در مورد رابطه جنسی

 پژوهش روی 116 زوج نشان داد گفت و گو در مورد رابطه جنسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا همسران به دیدگاه های هم آشنا می شوند، آنچه را که مورد توجه همسرشان نیست کنار می گذارند، ارگاسم در آنان بیشتر می شود، رفاه روانی و جنسی در رابطه جنسی بیشتر می شود، صمیمیت بیشتری بین همسران برقرار می شود و رابطه همسران پایدارتر خواهد شد. برای ورود به صفحه  اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان