این 4 میوه ویاگرا طبیعی نام دارند + 3 ویتامین موثر در اختلال نعوظ

غذاهایی مانند هندوانه، انار، پیاز و سیر مانند ویاگرا طبیعی عمل می کنند. آنها به دلیل غلظت بالای مواد مغذی گیاهی که تولید اکسید نیتریک را افزایش می دهند و رگ های خونی را شل می کنند، جریان خون را به آلت تناسلی افزایش می دهند. خوردن منظم این غذاها می تواند به بهبود نعوظ بدون دارو کمک کند.

این 4 میوه ویاگرا طبیعی نام دارند + 3 ویتامین موثر در اختلال نعوظ

غذاهایی که مانند ویاگرا طبیعی عمل می کنند به دلیل غلظت بالای مواد مغذی گیاهی که تولید اکسید نیتریک را افزایش می دهند و رگ های خونی را شل می کنند، جریان خون را به آلت تناسلی افزایش می دهند.

خوردن منظم این غذاها می تواند به بهبود اختلال نعوظ بدون دارو کمک کند.

چگونه جریان خون را افزایش دهید؟

تغییرات سبک زندگی مانند خوردن یک رژیم غذایی مغذی، ورزش و مدیریت استرس ممکن است به بهبود جریان خون در آلت تناسلی کمک کند.

ترک سیگار و الکل ممکن است کمک کند.

آیا هندوانه ویاگرا طبیعی است؟

هندوانه دارای موادی است که اثراتی شبیه ویاگرا به رگ های خونی بدن می دهد و حتی ممکن است میل جنسی را افزایش دهد.هرچه بیشتر هندوانه‌ها را مطالعه می‌کنیم، بیشتر متوجه می‌شویم که چقدر میوه شگفت‌انگیز در ارائه تقویت‌کننده‌های طبیعی به بدن انسان است.

چه ادویه ای برای اختلال نعوظ مفید است؟

زردچوبه و ماده فعال آن Curcuma longa خواص مفید زیادی برای سلامتی دارد که به افزایش عملکرد نعوظ و رضایت جنسی مشهور است. زردچوبه گیاهی قدرتمند است.

چه ویتامین هایی برای اختلال نعوظ مفید هستند؟

ویتامین های B3، B9 و D برای سلامت جنسی مردان مهم هستند و ممکن است به مدیریت اختلال نعوظ (ED ) کمک کنند. جینسینگ و ال آرژنین نیز ممکن است موثر باشند، اما تحقیقات بیشتری برای تایید این امر ضروری است. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان