این 5 ماده غذایی آفرودیزیاک و عشق آفرین هستند

خط سلامت: آفرودیزیاک ها غذاها و گیاهانی هستند که تصور می شود روحیه شما را برای عشق ورزی و تقویت رابطه زناشویی ایجاد می کنند یا میل جنسی را افزایش می دهند. این کلمه از نام آفرودیت، الهه عشق یونانی گرفته شده است.

این 5 ماده غذایی آفرودیزیاک و عشق آفرین هستند

تصور می شود غذاهایی مانند شکلات، آووکادو، بادام، دارچین، فلفل و خرما باعث تقویت جنسی می شوند.

غذاهایی که به عنوان آفرودیزیاک در نظر گرفته می شوند، آنهایی هستند که هدف شان تحریک حواس مربوط به عشق (بینایی، بویایی، چشایی و لامسه) است.

هیچ غذایی از نظر علمی برای برانگیختگی انسان ثابت نشده است.اما در اینجا به برخی از مواد غذایی که به عنوان آفرودیزیاک طبیعی در نظر گرفته می شوند، اشاره می کنیم:

آجیل و خشکبار

به ویژه بادام، گردو و فندق به پمپاژ بهتر خون در سراسر بدن کمک می کند. این ممکن است سلامت قلب و فشار خون را بهبود بخشد یا به شما کمک کند نعوظ را حفظ کنید. خوردن 56 تا 84 گرم پسته در روز نیز مفید است.

آووکادو

این یکی از معدود میوه هایی است که حاوی چربی های غیراشباع سالم است. آووکادو می تواند به حفظ تعادل هورمون های شما کمک کند. آووکادو همچنین دارای فولات است، ویتامینی که برای ساختن هیستامین ، ترکیبی که در طول ارگاسم آزاد می شود، لازم است.

انار

این ماده غذایی فوق العاده نامیده می شود زیرا سرشار از آنتی اکسیدان است. آب انار زندگی جنسی را بهبود می دهد. یک مطالعه نشان داد نوشیدن یک لیوان در روز به مدت 2 هفته باعث بهبود سطح تستوسترون در مردان و زنان می شود. 

شکلات

از باستان آن را یک ماده مقوی قوی می دانستند. شکلات حاوی ترکیب فنیل اتیلامین است که به "شیمیایی عشق " معروف است. اما قدرت شکلات به عنوان یک داروی غرایز جنسی احتمالاً بیشتر افسانه است تا واقعیت .

توت ها

زغال اخته، شاه توت، توت فرنگی و تمشک میوه های تقویت کننده قوای جنسی هستند که برای سلامت کلی مفید هستند. آنها همچنین ممکن است به مردان در حفظ نعوظ کمک کنند.

محققان دریافتند  غذاهای غنی از فلاونوئیدها - مواد مغذی که رنگ میوه ها و سبزیجات را به آنها می دهد - با خطر کمتر اختلال نعوظ مرتبط است . همچنین، شاه توت حاوی روی است که در تنظیم تولید تستوسترون نقش دارد. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان