کلید خوشبختی این مردان در استخر پیدا می شود

خط سلامت : اختلال نعوظ و مشکلات آن در رابطه با رویکرد مهمی که متخصصان ارائه کرده اند قابل رفع شدن است. آنها می گویند ورزش تا حد زیادی در این مشکل موثر است.

کلید خوشبختی این مردان در استخر پیدا می شود

اختلال نعوظ یکی از مشکلات تعداد زیادی از مردان است که نه تنها موجب به هم ریختن رابطه آنان می شود بلکه با مشکلات سلامت روانی آنان نیز مربوط است.

به گزارش خط سلامت مردانی که در مجموع ۱۸ بار در هفته به ورزش می پرداختند، عملکرد جنسی و نعوظ بهتری را نشان دادند. هر دو ساعت ورزش سنگین مانند دویدن یا شنا مساوی با ۳ و نیم ساعت ورزش متوسط یا ۶ ساعت ورزش سبک است.

بر اساس این گزارش مردانی که کم ورزش کرده بودند عملکرد جنسی و نعوظ پایین تری را گزارش می کردند و به بیماری های دیابت، قلبی عروقی و عدم توجه به سیگار و مسائلی از این دست دچار بودند.

سبک مناسب زندگی

محققان می گویند ورزش می تواند به عنوان یک شاخه مهم برای در پیش گرفتن سبک زندگی سالم مورد توجه بیشتری قرار بگیرد، آنان معتقدند  هیچ جایگزینی متناسب با ورزش نمی توان در اختیار افراد قرار داده تا زمانی که افراد با درجات پایین ورزش روبرو هستند و با شدت کمتری به ورزش می پردازند ما با شرایط بهتری در مورد عملکرد جنسی و نعوظ بهتر آنان مواجه هستیم. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان