این بیماری جنسی خیانت را فاش می کند + جزئیات علمی

خط سلامت: سوزاک و کلامیدیا دو مورد از شایع ترین بیماری های جنسی هستند. این دو بیماری جنسی، در صورت عدم درمان با مخاطرات جدی برای زنان همراه هستند.

این بیماری جنسی خیانت را فاش می کند + جزئیات علمی

سوزاک و کلامیدیا به ندرت باعث ایجاد علائم در زنان مبتلا می شوند.

به گزارش خط سلامت در صورتی که این دو بیماری جنسی درمان نشوند آسیب های جدی مانند: ناباروری و حتی مرگ زنان را تهدید می کند.

سوزاک چگونه منتقل می شود؟

سوزاک ، سیفلیس و زگیل تناسلی سه بیماری جنسی هستند که منحصراً از طریق جنسی منتقل می شوند. زنان مبتلا به کلامیدیا و سوزاک معمولا علایم بیماری را نشان نمی دهند و این باعث می شود آن ها این عفونت ها را بدون آنکه خودشان از بیماری آگاه باشند، منتقل کنند. 

آیا بیماری جنسی نشانه خیانت است؟

بیماری جنسی شریک زندگی، می تواند نشان دهنده خیانت باشد ولی این تنها یک احتمال است. برخی بیماری های جنسی مانند ایدز از چندین را منتقل می شوند که رابطه جنسی تنها یکی از آن هاست. 

آگاه کردن شریک زندگی

یکی از مواردی که منجربه گسترش انواع مختلف بیماری جنسی می شود این است که معمولا افراد پس از آگاهی از بیماری خود، به دلایل متفاوتی مانند احساس گناه و شرم، به شریک زندگی خود اطلاع نمی دهند. 

در صورت مشاهده هر گونه ترشح غیرمعمول، درد یا سوزش مداوم حین ادرار و هرگونه برآمدگی غیرمعمول در اطراف اندام تناسلی یا مقعد، مراجعه سریع به پزشک الزامی است. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان