اختلال نعوظ را با 6 شیوه سنتی درمان کنید+ آخرین یافته ها پیشنهاد می دهند

خط سلامت: اگر اختلال نعوظ ( ED ) دارید ، راه های زیادی وجود دارد که پزشک می تواند در درمان آن کمک کند.

 اختلال نعوظ را با 6 شیوه سنتی درمان کنید+ آخرین یافته ها پیشنهاد می دهند

  اختلال نعوظ ( ED ) و درمان آن را گاهی می توان با طب سنتی درمان کرد.اگر بخواهید به جای طب سنتی، درمان های طب مکمل یا جایگزین را در نظر بگیرید. درمان های جایگزین یا مکمل شامل طب سوزنی  و گفتار درمانی باشد.

  به گزارش خط سلامت استفاده از مکمل‌های غذایی  یا داروهای گیاهی با نگرانی‌های ایمنی جدی همراه است، زیرا بسیاری از آنها به اندازه سایر داروها برای اثربخشی مورد مطالعه قرار نگرفته‌اند، بنابراین اگر در حال بررسی یک نوع درمان جایگزین برای اختلال نعوظ ( ED ) هستید، قبل از شروع با پزشک صحبت کنید.

مکمل های غذایی اختلال نعوظ ( ED )

بسیاری از مکمل‌های ترویج شده برای اختلال نعوظ ( ED ) و تقویت جنسی، مربوط به داروها هستند. برخی از محصولات شامل ترکیبی از مواد متعدد با دوزهای بسیار بالا هستند که هر دو می توانند خطرناک باشند. مصرف کنندگان نمی توانند تشخیص دهند که یک محصول حاوی این مواد است یا خیر، زیرا آنها در برچسب محصول ذکر نشده اند. علاوه بر این ترکیبات دارویی در برخی مکمل‌های اختلال نعوظ ( ED ) با داروهای تجویزی به روش‌های مضر تداخل دارند.

این مکمل ها عبارتند از:

ال- آرژنین و پیکنوژنول

 یک مطالعه نشان داد وقتی این دو مکمل با هم استفاده می‌شدند، مردانی که اختلال نعوظ ( ED ) خفیف داشتند، بدون هیچ عارضه‌ای در عملکرد جنسی بهبود یافتند.

فلاونوئیدها

بر اساس یک مطالعه 10 ساله روی بیش از 25000 مرد، کسانی که رژیم غذایی سرشار از غذاهای غنی از فلاونوئید داشتند، کمتر به اختلال نعوظ ( ED ) مبتلا شدند.

فلز روی

به نظر می رسد ارتباطی بین کمبود شدید روی و مردانی که تستوسترون پایینی دارند وجود دارد . محققان می دانند مکمل روی سطح سرمی تستوسترون را در مردان افزایش می دهد، بنابراین می تواند به اختلال نعوظ ( ED ) نیز کمک کند.

ویتامین دی

بین اختلال نعوظ ( ED ) و ویتامین دی ارتباط وجود دارد . یک مطالعه نشان داد بسیاری از مردان مبتلا به اختلال نعوظ ( ED ) دارای سطوح پایین ویتامین دی هستند ، به خصوص زمانی که اختلال نعوظ ( ED ) آنها به دلیل آسیب باشد.

طب سوزنی

این طب باستانی چینی از سوزن برای تحریک نقاط خاصی در بدن استفاده می کند. این تحریک می تواند با اصلاح عدم تعادل کمک کند بر بیماری ها و شرایط غلبه کنید.

طب سوزنی به برخی از مردان مبتلا به اختلال نعوظ ( ED ) کمک می کند، اما اکثر مطالعات هیچ شواهد قطعی در مورد اثربخشی درمان ارائه نمی دهند. اما طب سوزنی بی خطر است و اگر می خواهید آن را امتحان کنید.

مشاوره

اگر اختلال نعوظ ( ED ) ناشی از مسائل روانی یا عاطفی است، به مشاور یا درمانگر مراجعه کنید. آنها می توانند راه هایی را برای کاهش اضطراب مرتبط با رابطه جنسی آموزش دهند.

روانشناس با شریک زندگی تان و شما در مورد راه های جدید صمیمیت و تکنیک های مختلف برای درمان علل فیزیکی اختلال نعوظ ( ED ) صحبت می کند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان